Gå til innhold

Lamictal

Gjest Sjøhesten

Anbefalte innlegg

Gjest Sjøhesten

Jeg lurer på om det har noe å si når på døgnet man tar Lamictal. Dvs om man ikke tar medisinen til samme tid (sånn ca) hver dag. I mine hyper-perioder (bipolar II) snur jeg døgnet rett som det er, og sliter da med å komme på rett spor. Medisinen blir tatt når jeg "står opp" som kan være alt fra kl 07 til 15. Som regel blir jeg deprimert etter dette, får en real nedtur. Er det pga "rot" med medisinen eller er dette en del av bipolarens natur? (Har ikke tenkt over dette før jeg begynte på medisin fordi jeg ikke visste at jeg var bipolar.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217068-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lamictal

Jeg tar Lamictal for bipolar II jeg også, jeg tar de hver kveld før jeg legger meg i gjennomsnitt ca klokken tolv. Da blir dagen min mye bedre har jeg funnet ut, en om jeg tar på morgnen. Det er selvsagt individuelt og om du tuller litt med når på døgnet du tar de er det jo ikke noe krisa annet enn at du kanskje blir litt ustabil i humøret, men det er du sikkert vant med ;) Dog er jeg ingen fagperson, så jeg vet jo ikke dette sikkert, men dette funker for meg iallefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217068-lamictal/#findComment-1601690
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...