Gjest Pratesjuk Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hei.. Noen jenter som også sliter med psykiske problem og vil ha noen og prate/chatte med? Jeg er 26 år, har en datter og samboer. Hadde vært fint med noen å dele erfaringer i hverdagen med.. ikke sånn at jeg prater med hvem som helst om det psykiske.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 der finnes en chat her for, blant annet, mennesker som strever i større eller mindre grad. (Fantes ihvertfall?) jeg vet ikke hva linken er men stedet heter ranglere. Ta et søk på forumet så dukke rnok linken opp. 0 Siter
akba Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Føler det samme, men tør ikke snakke med hvem som helst. Har veldig dårlig erfaring med å fortelle om mine psykiske problemer, derfor holder jeg det for meg selv. Åpner meg litt for mannen min da, men har egentlig ikke lyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.