der Lutscher Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Hei. Bare lurer på om noen kan si hva som er vanlig vekt for en 17 åring? Jeg veier 74 kg, 184 cm. Har begynt å trene styrke 3 dager i uka og kondisjon 2. Jeg vil bare vite hvordan jeg ligger an når jeg starter her. Har forøvrig forholdsvis lite fett på kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Du har et meget bra grunnlag til å begynne med styrketrening/kroppsbygging. Tren hardt og spis mye, sier jeg bare! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay-B Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Hei. Vanskelig å si hva som er normalt, 17 åringer kommer i alle former=) Men ditt tilfelle er nok ikke unormalt, så med trening og et vettugt kosthold så blir nok dette bra! Som sagt, tren hardt og spis mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Hei. Vanskelig å si hva som er normalt, 17 åringer kommer i alle former=) Men ditt tilfelle er nok ikke unormalt, så med trening og et vettugt kosthold så blir nok dette bra! Som sagt, tren hardt og spis mye. Er du den jeg tror du er, eller?=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay-B Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Er du den jeg tror du er, eller?=) Er meg vettu Storsveen;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Hei, vekta di er ok. Men husk at vekta ikke forteller et tydelig språk ang. muskelmasse/fett. Kroppstypen din vil også være av betydning for hvordan du ser ut i forhold til vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Er meg vettu Storsveen;) hehe, okay 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HåkonM Skrevet 31. mars 2001 Del Skrevet 31. mars 2001 Hei. Jeg lurer på det samme spørsmålet. Jeg er 14 år, 184 cm. og veier 70 kg. Er det for lite? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.