Gå til innhold

NHD

Gjest hvatrordu ?

Anbefalte innlegg

Gjest hvatrordu ?

Hei NHD !

Jeg har depresjon. Jeg har just initiert behandling med cipralex (noen uker).

Jeg er noe roligere, men føler av og til et tankekaos jeg ikke har hatt tidligere. Tanker om å for eksempel klappe til en person som sitter vedsiden av meg på et møte.

Tanken er latterlig og jeg vil aldri gjøre det, men jeg lurer litt på hvorfor jeg kan tenke slik ? Har såvidt hatt tanker om å skade andre, men de er så latterlige at jeg finner ikke ord og jeg skjemmes over tanken.

Kan det være en forbigående bivirkning med slike rare tanker. Jeg er rett og slett redd for å bli gal når disse kommer.

Som person er jeg kort oppsummert en meget konfliktsky alltid snill og grei person... Kan det være dette som nå brukes i mot meg av meg selv, at jeg må få ut det jeg vanligvis holder i meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218715-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...