Totalt utslitt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Var store deler av fjoråret sykmeldt pga depresjon, hodepine, vonde skuldre/nakke og sliten. Går nå på Zoloft. Begynte med 50 mg pr dag, men har nå økt til 100 mg pr dag. Jobber i 100% stilling.Det har gått bra en stund, men nå føler jeg at det er på samme viset igjen. Føler meg totalt utslitt, er konstant trett - untatt om nettene, da er jeg lys våken, hodepine stort sett hverdag, trist/deprimert, og fullstendig uten energi.Ser jo at huset så absolutt har skulle vært ryddet og vasket, og på jobben sitter jeg og ser på at papirhaugen vokser... Føler meg maktesløs, og gidder ikke å gjøre noe som helst. Kvier meg litt for å ta kontakt med fastlegen min om dette igjen, da jeg var ganske mye hos ham ifjor. Redd han skal synes jeg er sytete og at dette bare er bagateller å bry ham med. Men akkurat nå er det en sykmelding som hadde vært den beste "gaven" jeg kunne få!! Men da blir arbeidsgiveren misfornøyd igjen. Han tror ikke på at jeg er syk, men at jeg skulker unna jobben. Han er av den mening at eneste sykmeldingsgrunn er at du er sengeliggende!! Jeg er så sliten og lei meg, har mest lyst til å gjøre slutt på alt så jeg slipper denne trøstesløse hverdagen. Hva mener du jeg skal gjøre? Vær så snill og hjelp meg!.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218763-utslitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ananja Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Selvsagt skal du gå til legen igjen. Dette er jo ikke bagateller, du høres jo deprimert ut. Det er for øvrig din lege som er den kyndige til å uttale seg om hvorvidt du er syk eller ikke, ikke din arbeidsgiver.. Har din lege vurdert at du er syk nok til å sykemeldes, har din arbeidgsgiver bare å innrette seg etter det. Håper du søker hjelp, og at du får det bedre snart:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218763-utslitt/#findComment-1621220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.