Gå til innhold

Ny leilighet

Anbefalte innlegg

Altså. Så på kommunal leilighet i dag. Den var utrolig stygg. Og liten. Og mørk. Ikke ordentlig kjøkken. Vet ikke om jeg får plass til senga..

Røde dører. Og de kunne ikke males!!

4300 for den liksom??

De sier jeg må ta den.

Og det verste!!!!!!!!!

Det er personalbase der.

Jeg skal vel ikke ha noen base.

Og de har mulighet for å låse opp døra. Nei takk!

Skjønner ikke hva de har tenkt på. Vet om mange andre, mye finere leiligheter. Og vet om 3 som er ledige. Men hjelper det?? nei!!!!

Så jeg må flytte inn.. og så kan jeg klage..

Og kanskje, om ett år eller noe, får jeg en annen leilighet.

lei alt dette midlertidige styret. Men kommer aldri til å trives i den leiligheten.

Men må ut der jeg bor nå.

Mannen i huset roter rundt hos meg mens jeg er borte.

Har kanskje en annen mulighet som jeg har tenkt på.

Det er ikke plass til oppvaskmaskin der. Og det må jeg ha, pga fingrene og slikt.

Hvis ikke får de f ta komme hjem til meg hver dag og vaske opp.

Dessuten trenger jeg plass til å komme meg rundt. Jeg havner snart på krykker. Og selv om det bare er for noen mnd, så må jeg ty til krykker nå og da.

Leiligheten der jeg bor nå er perfekt, varm og god, ingen snø-måking, eller trapper, åpen og fin løsning.

Men de gjør jo alt for å få meg ut.

skitlei akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218816-ny-leilighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...