Gå til innhold

diskreminering

Anbefalte innlegg

Først vil jeg sier takk for denne nett side ansvarlige og eksperter som gi muligheten til folk til å komunisere med dere.jeg er en 32 år gammel mann som ikke er norsk født (fargede eller som mange kale os neger).Problemet mit er at jeg jobber som bil mekaniker og har jobber for et firma som jeg ikke ønske nevne her i ca 8 år og er forsat ansat der .Siden jeg begynte i denne firma har det væert 8 stk avdelings ledere,over 25 mekanikere . når er det slikt vi har fått en avdelings leder so har langt mindre kvalifikasjoner en meg og kundemotaker som har ekstremt lite erfaring innen bil faget ,så jeg lure på om jeg hadde blit avdelings leder med den erfaringen jeg har vis jeg var norsk .så der jeg lure på er er jeg blit en ofer for diskreminering på grunn av hud fargen min at jeg ikke kommer lengre en vanlige bil mekaniker stilingen.Jeg er siker dere lure på hvorfor jeg ikke finer meg en annen job eller verksted men grunnen er jeg kan ikke tillate meg den luksusen til å sluter på denne jobben jeg har for di jeg har to barn som jeg forsorge og det er ikke let å finner jobb som fargede person i det norske riket.på grunn av det sliter jeg med helser mi .

Tak på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219017-diskreminering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes nok folk som er på vakt ovenfor fargede personer,det kommer seg av uvitenhet og det er veldig dårlig gjort.

Forstår ikke hvorfor det er sånn,vi er jo alle mennesker hele gjengen,på den samme jorden,burde være likt for alle.

Men tror også det er mange folk som ikke bryr seg om hudfarge,men ser personen for den den er,et menneske...

Dette var vel ikke noe svar,men ønsker deg alt godt og lykke til videre...=)

Stå på!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219017-diskreminering/#findComment-1623533
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater