Gjest jeg hater meg selv Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg så mitt eget speilbilde da jeg kom hjem for få minutter siden og jeg hater det, hater det, hater det. Jeg vil ha noe som tar bort alle ekstra kiloene, og ikke noe om å at det er bare å slutte å spise og trene mer. Det er ikke nok................................................. 0 Siter
Gjest Jordnær Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Husk at du er et helt unikt menneske. Ingen er akkurat som deg. Vi trenger deg akkurat slik du er! Slik du er nå også! Alle er vi unike! Vi trenger hverandre akkurat slik vi er! 0 Siter
Gjest Ikke signert Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Å spise mindre og trene, ER nok. 0 Siter
vanadium Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Husk at du er et helt unikt menneske. Ingen er akkurat som deg. Vi trenger deg akkurat slik du er! Slik du er nå også! Alle er vi unike! Vi trenger hverandre akkurat slik vi er! om alle er unike, så betyr jo det at ingen er det. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 om alle er unike, så betyr jo det at ingen er det. Alle er unike,to dråper vann er aldri like,selv om det ser slik ut...=) 0 Siter
Gjest Snart smal Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hei du! Ser at du har fått svaret du ikke ønsker - nemlig "spise mindre og trene mer". Som du og jeg (og de fleste overvektige med oss) allerede har erfart er det dessverre ikke så enkelt som folk flest tror; nemlig "bare" å slutte å spise så mye + trene. Hadde det bare vært så enkelt du...da hadde det ikke vært et eneste overvektig menneske her i verden :-) Hvis du er svært overvektig med BMI over 30 kan du be legen din skrive ut resept på Reductil 15 mg. Dette har hjulpet meg, og på vel 4 måneder har jeg tatt av over 30 kilo. Dette har for meg vært en "tryllepille", og jeg vil anbefale deg å prøve. Lykke til - og god klem! 0 Siter
Gjest margretee Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 så klart må du ikke slutte å spise. men du må nok trene. finn en treningsform du syns er kjempegøy og du raser ned... har selv vært ganske overvektig, så tok jeg i bruk treningskortet mitt og iløpet av et halvt år var jeg normalvektig. Spiser meg mett hver dag! 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 hmmm Vil bare spørre om det egentlig er for mange kg som er problemet ditt? Eller er det i stedet dårlig selvtillit, vansker med å akseptere deg selv slik du er? Tenkte bare siden du skriver i psykiatriforum. Alle mennesker er jo like verdifulle uansett form. Hvis du er reelt overvekttig(at det ikke bare sitter mellom ørenedine:) kan du selvsagt komme til å føle deg bedre både psykisk og fysisk, hvis fu går ned. Men hvis det er andre grunner til at du er ulykkelig/deprimert (og overspiser?) vil du neppe føle deg særlig lykkeligere fordi om du blir tynn. Sulting kan i tillegg føre til enda mer depresjon, har jeg lært:( Har selv bulimi(el. "anoreksi med bulimiske tendenser"), og hater meg elv jeg også. Men det hjelper ikke, så prøver å endre de negative tankene. For å klare å holde kroppen sunn og passe slank, tror jeg det er en forutsetning å LIKE seg selv. Tenker du positive tanker i stedet for destruktive, blir det kanskje lettere å handle til kroppens/helsens beste? En teori iallefall. Jeg håper du finner en måte å bli gladere i deg selv! Klem, 0 Siter
vanadium Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Alle er unike,to dråper vann er aldri like,selv om det ser slik ut...=) altså er vi alle like. 0 Siter
Gjest jeg hater meg selv Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hei du! Ser at du har fått svaret du ikke ønsker - nemlig "spise mindre og trene mer". Som du og jeg (og de fleste overvektige med oss) allerede har erfart er det dessverre ikke så enkelt som folk flest tror; nemlig "bare" å slutte å spise så mye + trene. Hadde det bare vært så enkelt du...da hadde det ikke vært et eneste overvektig menneske her i verden :-) Hvis du er svært overvektig med BMI over 30 kan du be legen din skrive ut resept på Reductil 15 mg. Dette har hjulpet meg, og på vel 4 måneder har jeg tatt av over 30 kilo. Dette har for meg vært en "tryllepille", og jeg vil anbefale deg å prøve. Lykke til - og god klem! Vet du om Reductil er farlig sammen med andre medisiner og om de gir mye bivirkninger? Ja jeg er svært overvektig med BMI over 30. 0 Siter
soleil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Vet du om Reductil er farlig sammen med andre medisiner og om de gir mye bivirkninger? Ja jeg er svært overvektig med BMI over 30. Hvis du skal begynne med Reductil bør du gjøre det i samarbeid med lege.. Det kan ikke kombineres med alt av medisiner og kan også gi helseskadelige bivirkninger. Titt i http://www.felleskatalogen.no 0 Siter
Gjest bry Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 altså er vi alle like. Vi er like,ulike og unike...=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.