Marisen Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 hvorfor er et bare noen som får psykiskeproblemer? 0 Siter
Gjest februar i dag Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvorfor er det bare noen som får kreft? 0 Siter
Marisen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Hvorfor er det bare noen som får kreft? hva kan grunnen være til at noen får psykiskeproblemer? 0 Siter
Gjest just me...! Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 hva kan grunnen være til at noen får psykiskeproblemer? Gid man visste det! Men vi med psykiske problemer vimser ihvertfall ikke gjennom livet som naive filledukker! ;p Jeg sliter med depresjon og angst men på en måte ville jeg ikke vært foruten. Selv om livet totalt kan gå meg imot så føler jeg at jeg har en mye bedre forståelse av livet enn mange av mine venner som bare har hatt det "lett"! Hva jeg skal bruke denne kunskapen til vet jeg enda ikke. Kanskje til å hjelpe andre, eller kanskje jeg rett og slett får bruk til det i et annet liv... bare tiden vil vise 0 Siter
Gjest Jordnær Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 hva kan grunnen være til at noen får psykiskeproblemer? Veldig godt spørsmål! Idag fokuserer man så mye på å behandle symptomer. Man fokuserer ikke veldig mye på årsaken til symptomene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.