Gå til innhold

Haster!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest huff huff!!

ja du burde være trett nå! Farlig og farlig, det sliter nok veldig på de indre organene dine og jeg vilo tippe du hallusinerer en del nå.

Men tro det eller ei det er ikke dødlig. Hva som derimot er dødlig når det gjelder imovane velger jeg å ikke skrive til deg siden det virker som du har et seriøst problem...! Ta kontakt med giftsentralen du for sikkerhets skyld...! Og fortell dette til legen din! Han kan nok hjelpe deg godt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219492-haster/#findComment-1628739
Del på andre sider

Annonse

Gjest redd anonym jente

Uff ja.

22,5mg imovane!!!!!

Merker jeg er ikke helt meg nå,

men lurer altså på hvor gensen går for eventuelt forgiftning.

Har leita på flere sider, men fant ingerting...

Hvordan føler du deg nå?

Jeg tok også så mye Imovane en gang, men det var bare for å være destruktiv... Drakk alkohol også. Sovnet, jeg. Men våknet etter en tid av at jeg var så kvalm at jeg trodde jeg skulle kaste opp (gjorde det ikke). Da klarte jeg ikke å røre meg! Klarte bare såvidt å snu hodet.. Var helt tung i hele kroppen.. Sov til langt utpå ettermiddagen neste dag, og holdt på å sovne av mange ganger igjen resten av dagen. Var trøtt og slapp i mange dager etterpå faktisk. Men så var jeg ikke vant til å ta Imovane heller, 2,5 mg var nok for å få sove. Så den dosen var meget høy for meg...

Tok du tablettene i løpet av kort tid? Det gjorde jeg..

Er fremdeles kjemperedd for å ha skadet hjernen eller noe....:( Noen som vet om det er sannsynlig..?! Dumme meg:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219492-haster/#findComment-1629926
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...