Gjest anonym taper... Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Noen som har råd mot intens hodepine og muskelsmerter overalt? Blir gal snart...går aldri over. Sliter med angst for omtrent alt og er så sliten. Har psykolog men trenger hjelp nå,orker ikke mere... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Daglig besøk i svømmehall. Svøm mye hver dag. Ta boblebad og badstue innimellom. 0 Siter
soleil Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Daglig besøk i svømmehall. Svøm mye hver dag. Ta boblebad og badstue innimellom. Spenstig svar! 0 Siter
Gjest anonym taper... Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Daglig besøk i svømmehall. Svøm mye hver dag. Ta boblebad og badstue innimellom. Men jeg tørr ikke gå i svømmehall,orker eller klarer ingenting.... Men takk for rådet,kan jo ta varme bad hjemme,håper det hjelper,føler meg ødlagt innvendig... 0 Siter
Gjest skal Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Psykomotorisk fysioterapi kan hjelpe! Vet ikke hva som er årsak til problemene dine, men jeg får god hjelp der da det henger mye sammen med psyken. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Oppsøk fastlegen din og fortell om dette. Kanskje du kan få medisiner for en periode og/eller rekvirert behandling. 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Men jeg tørr ikke gå i svømmehall,orker eller klarer ingenting.... Men takk for rådet,kan jo ta varme bad hjemme,håper det hjelper,føler meg ødlagt innvendig... Jeg har store planer om og ta svømmetur så snart jeg klarer det Har ikke gjort det på ..uhm... lenge nå (over 10 år?) skal bli gøy, håper jeg får med meg noen..eller den ene personen jeg tenker på 0 Siter
frosken Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har store planer om og ta svømmetur så snart jeg klarer det Har ikke gjort det på ..uhm... lenge nå (over 10 år?) skal bli gøy, håper jeg får med meg noen..eller den ene personen jeg tenker på Gleder meg til den dagen du skriver om din første svømmetur på 10 år :-) Har tenkt på deg flere ganger under ol -særlig under hopprennene! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Gleder meg til den dagen du skriver om din første svømmetur på 10 år :-) Har tenkt på deg flere ganger under ol -særlig under hopprennene! Hyggelig og høre at man blir tenkt på litt, tusen takk! Det blir nok en stund til jeg tar en liten dupp men håper det blir snart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.