Gå til innhold

hva feiler det meg ?

Anbefalte innlegg

Gjest gyngehest

ting jeg gjør og ikke alltid er helt bevvist på men husker etterpå:..

alt jeg får inn i munnen må nøye kontrollerers, alt vann må kokes før jeg drikker eller har det i mat etter jeg har spist eller drukket noe er jeg ovebevist om at jeg kommer til å dø pga noen har forgiftet meg. ofte stikker jeg fingeren i halsen i panikk. får følelse av at jeg holder på å dø, veldig skrekk.

en annen ting er at jeg føler hele tiden noen er i leiligheten, hører skritt og ser skygger. noenganger er jeg overbevist om at jeg har sett noen. sjekker dører, vinduer og loft i timesvis etterpå.

er ofte redd for alle mennesker, spesielt hvis det er mye folk på offentlige plasser, er redd for at de er ute etter meg, da må jeg kjappe meg hjem. springer ofte.

har ikke vært noe spesielt deprimert før men nå begynner jeg å bli det fordi jeg ikke takler hverdagen lenger, føler det forverres hele tiden........

har misbrukt narkotika, men bare i helger og sånn og ikke lenge, kan det være derfor ???

hva feiler det meg ? hva skal jeg gjøre? takk for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219624-hva-feiler-det-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut i fra ditt innlegg beskriver du at du blant annet angst, paranoide trekk, depresjon med mer. Hva som "feiler" deg vet jeg ikke om det er så fruktbart å spekulere for mye i akkurat nå. Først og fremt ville jeg oppsøkt min fastlege, og fortalt ham alt du skriver her (og mer). Legg ALT på bordet, også ditt bruk av narkotiske stoffer. Vær ærlig. Si det slik det er, og legen har best mulighet til å gi deg den beste behandlingen videre.

Jeg tror du absolutt trenger hjelp, så ta kontakt jo før jo heller. Og om du skulle ha gjort det før, er det grunn til å ta kontakt igjen før dette blir verre. Synes du det er vanskelig å snakke med legen, sett deg ned og skriv. Du skriver godt og får frem det du vil gjennom det skrevne ord.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219624-hva-feiler-det-meg/#findComment-1631027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...