Gå til innhold

Dagens oppfordring:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pass på blodsukkeret. Nugatti har kommet med en variant med mindre sukker.

Med alle de nye sukkerreduserte varene, braser det frem en ny problemstilling. Hvordan holde på et høyt blodsukker!

For lavt blodsukker kan være farlig. For å forhindre dette, anbefaler jeg et daglig inntak av Cola.

Dosen kan justeres etter behov, men et greit utgangspunkt er 2x 0.33 l pr dag.

Jeg vil også anbefale å gå over til sukker i teen, sukettene er ikke egnet for å holde verdiene oppe.

For å holde konsentrasjonen utover dagen , anbefaler jeg inntak av Freia Melkesjokolade. Pakningen er gul, og finnes

i de aller fleste matvareutsalg og kiosker. Sjokoladen kommer i flere forskjellige størrelser, og det finnes

også en mer luftig variant.

Ha en god dag, og husk; ta godt vare på deg selv og hold blodsukkeret høyt.

Skrevet

*slurper innpå cola*

Puh. Det er godt noen passer på.

*lol*

Skrevet

Hvorfor ikke la diabeterene ha det sukkerfrie for seg selv, Var vel til de sukketer og sukkerfrie syltetøyet ble laget for?

Drikker man mye lett brus får man lett appelsinhud desverre, her bruker vi god gammeldags kost :)))

Skrevet

Hvorfor ikke la diabeterene ha det sukkerfrie for seg selv, Var vel til de sukketer og sukkerfrie syltetøyet ble laget for?

Drikker man mye lett brus får man lett appelsinhud desverre, her bruker vi god gammeldags kost :)))

:))

Gjest .xoen.c
Skrevet

*slurper innpå cola*

Puh. Det er godt noen passer på.

*lol*

Pepsi max er tingen. Sukker er fysj. (eller egentlig litt godt da, hvis det er i sjokolade), og på grøten, og i godteri, og i frokostblandingen, og i kaker, men ikke på pizza.

Skrevet

Pepsi max er tingen. Sukker er fysj. (eller egentlig litt godt da, hvis det er i sjokolade), og på grøten, og i godteri, og i frokostblandingen, og i kaker, men ikke på pizza.

jeg er heller ikke veldig glad i sukker på pizza..

Skrevet

Nå er jo ikke alle disse kunstige søtstoffene helt uskyldige heller, da.

Det snakkes mye om aspartame, at det skal visstnok inneholde metanol. Da takker jeg meg heller til litt skikkelig sukker, ja.

(Selv om jeg ikke tror på riktig alt jeg hører blir jeg ærlig talt litt skeptisk av alle de skumle historiene om kunstig sukker... Håper det kan forskes litt skikkelig på bivirkningene av det snart)

Gjest gulrota
Skrevet

jeg er heller ikke veldig glad i sukker på pizza..

Man trenger ikke noen ekstra tilførsel av sukker til vårt vestlige kosthold.

Vi får mer enn nok sukker i oss, om vi prøver aldri så mye å unngå det.

Det er iallefall min mening.

Skrevet

Man trenger ikke noen ekstra tilførsel av sukker til vårt vestlige kosthold.

Vi får mer enn nok sukker i oss, om vi prøver aldri så mye å unngå det.

Det er iallefall min mening.

Gulrota er kanskje ikke så godt planta nedi jorda at h*n skjønner ironi?

*lol*

Gjest gulrota
Skrevet

*lol*

Hehe :-)

Jeg har nok flere sider enn dere har klarer å oppdage gjennom mine ord her ja :-)

Skrevet

*lol*

er det mulig det a?..

høhø. Gulrota trenger bare litt skikkelig føde..en melkerull kanskje??...

(absolutt ikke vondt ment til gulrota......;))

Gjest gulrota
Skrevet

er det mulig det a?..

høhø. Gulrota trenger bare litt skikkelig føde..en melkerull kanskje??...

(absolutt ikke vondt ment til gulrota......;))

Tusen takk, Zahara. Jeg tar dine ord positivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...