Gå til innhold

unaturlig søvn

Anbefalte innlegg

Gjest Også trygdede bør komme seg opp...

Problemet er ikke å stå opp, som jeg har skrevet før. Jeg kommer meg opp jeg, men jeg legger meg ikke. Det er dèt som er problemet her. At jeg ikke føler at det er riktig å legge seg. Det har jeg gjentatt flere ganger nå.

Jeg går lenge uten søvn, så sover jeg en natt og noen timer på morran, om det passer seg sånn. (tvunget søvn sådan, med piller)

Hva med å lese innlegga før du svarer?

Har lest innleggene dine, og du skriver jo også at du ikke tar medisiner i perioder...

Hvis du er bipolar så kan det jo være derfor du går lange perioder uten søvn. Medisiner skal taes regelmessig, ikke bare en gang innimellom.

Hvis legen din skriver ut medisiner til deg for at du skal sove, antar jeg legen mener du skal sove om natta?

Du trenger ikke bli sinna, og har ikke beskyldt deg for å være lat som du skrev i det forrige innlegget ditt. Men synes bare det virker som du mener at når du har trygd så kan du omtrent drite i å prøve å leve mest mulig "normalt", og resten av samfunnet skal tilpasse seg deg...

Fortsetter under...

Har lest innleggene dine, og du skriver jo også at du ikke tar medisiner i perioder...

Hvis du er bipolar så kan det jo være derfor du går lange perioder uten søvn. Medisiner skal taes regelmessig, ikke bare en gang innimellom.

Hvis legen din skriver ut medisiner til deg for at du skal sove, antar jeg legen mener du skal sove om natta?

Du trenger ikke bli sinna, og har ikke beskyldt deg for å være lat som du skrev i det forrige innlegget ditt. Men synes bare det virker som du mener at når du har trygd så kan du omtrent drite i å prøve å leve mest mulig "normalt", og resten av samfunnet skal tilpasse seg deg...

Enig. Dessverre tenker mange slik.

Enig. Dessverre tenker mange slik.

ja, dumt egentlig...

Har gått på trygd selv, så kjenner problemet veldig godt med at en blir sittende oppe om nettene og slikt.

Ingenting blir noe bedre av det, desverre selv om jeg selv mange ganger har ønsket at det skulle vært sånn jeg også!

Å leve på trygd er jo ikke synonymt med at en ikke kan ha en "normal" hverdag ;) Og ikke minst BØR ha det...

jeg tror du skal lese innlegget mitt en gang til.

Jeg er fullt klar over at du følger med på meg.

ja, dumt egentlig...

Har gått på trygd selv, så kjenner problemet veldig godt med at en blir sittende oppe om nettene og slikt.

Ingenting blir noe bedre av det, desverre selv om jeg selv mange ganger har ønsket at det skulle vært sånn jeg også!

Å leve på trygd er jo ikke synonymt med at en ikke kan ha en "normal" hverdag ;) Og ikke minst BØR ha det...

hva med å holde seg til problemstillinga? Og som sagt tidligere, å stå opp er ikke problemet. Jeg har en aktiv hverdag, noe du ikke lenger vet noe om.

Jeg lurte altså på hvorfor jeg har den følelsen av å måtte spise is ute i 10 minus.Når det gjelder å sove hver natt.

hva med å holde seg til problemstillinga? Og som sagt tidligere, å stå opp er ikke problemet. Jeg har en aktiv hverdag, noe du ikke lenger vet noe om.

Jeg lurte altså på hvorfor jeg har den følelsen av å måtte spise is ute i 10 minus.Når det gjelder å sove hver natt.

Når du starter en tråd så må du nesten regne med å få forskjellige tilbakemeldinger...

Selv om det ikke er akkurat det svaret du ønsker...

Annonse

jeg tror du skal lese innlegget mitt en gang til.

Jeg er fullt klar over at du følger med på meg.

Når en får svar på et innlegg en har skrevet så sjekker en jo det på linken "sjekk svar".

Regner med du også sjekker om noen har svart på noe du har skrevet...

Når du starter en tråd så må du nesten regne med å få forskjellige tilbakemeldinger...

Selv om det ikke er akkurat det svaret du ønsker...

jeg venter å få svar på spørsmålet. Vil du diskutere om alle trygdede bør stå opp, så start din egen tråd.For spørsmålet mitt handler ikke om å stå opp.Og om noen ikke klarer å stå opp, er det opp til dem hva de skal gjøre med det, men om de spør om råd , så for all del svar.

jeg venter å få svar på spørsmålet. Vil du diskutere om alle trygdede bør stå opp, så start din egen tråd.For spørsmålet mitt handler ikke om å stå opp.Og om noen ikke klarer å stå opp, er det opp til dem hva de skal gjøre med det, men om de spør om råd , så for all del svar.

Det er vel strengt tatt ikke noe som helst spørsmål i innlegget ditt...

Det jeg svarte på var der du skrev at det ikke var noe problem siden du går på trygd.

Hvis du har lest en del tråder på DOL, så legger du kanskje merke til at det er mange tråder som blir "off topic" uten at noen blir sinna for det...

Hvis du kaster en stein inn i en saueflokk er det sauen som føler seg truffet som breker høyest...

Gjest gulrota

Det er vel strengt tatt ikke noe som helst spørsmål i innlegget ditt...

Det jeg svarte på var der du skrev at det ikke var noe problem siden du går på trygd.

Hvis du har lest en del tråder på DOL, så legger du kanskje merke til at det er mange tråder som blir "off topic" uten at noen blir sinna for det...

Hvis du kaster en stein inn i en saueflokk er det sauen som føler seg truffet som breker høyest...

Zahara lurer på hvorfor h*n får den følelsen h*n får, av at det ikke er riktig å legge seg om kvelden.

Det er slik jeg oppfatter spørsmålet i denne tråden. Men jeg har dessverre ikke svaret.

Har det sånn jeg også ofte,forstår ikke poenget med å legge seg,sove...hmf.

Skulle helst ha vært uten hele natten,iallefall søvnen,men vet jo at sove er noe vi må,men det er jo rart.

Tenker på det når jeg legger meg under dyna...sove...rart,alle legger seg for å sove..våkne..sove..våkne.

Men kan ha perioder da jeg bare vil sove også,da forstår jeg ikke vitsen med å være våken,vil helst sove hele tiden.

Tror aldri jeg har hatt et normalt søvnmønster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...