Gå til innhold

Vil bare dele det med dere her

Anbefalte innlegg

Hører dere lyden? Den lyden av en liten fugl som sitter og synger oppe i treet? Den synger en liten vakker sang om at våren nœrmer seg, at vi får flere lyse dager og at vi har noen små, men hyggelige stunder i vente. –Har du luktet at våren er på vei? La du merke til det når du gikk en tur ut? Kanskje ikke, for kanskje hadde du så mange andre triste tanker som surret oppe i hodet ditt. Da er det ikke lett å se det postitive i tingene. Jeg vet det. Men jeg hadde så lyst til at dere skulle høre lyden av en liten fugl dere også. Den personlige fuglen som sitter på skulderen din og synger en vakker sang som gir deg gode følelser. Kanskje hører du den, og kanskje varer det bare i et hundredels sekund, denne lykken som vi så alle er på utkikk etter.

Det jeg egentlig ønsker å si er at jeg skulle ønske jeg hadde en liten pose med magisk luft som jeg kunne sende til alle dere der ute som sliter med vonde tanker. Jeg skulle ønske at jeg kunne gi dere et snev av håp om at det kommer bedre tider, at det er noe å se frem til her i livet. Jeg skulle ønske at jeg kunne få dere til å glemme det vanskelige for bare en bitteliten stund. Nok til at dere fikk en pustepause i den tunge hverdagen.

Dessverre har jeg ikke en sånn liten pose, men hvis jeg kan gi dere noen positive tanker, så sender jeg dem ut til alle som leser dette! -Jeg håper dere kan få en fin dag og høre at våren er på vei!

P.S. Jeg VET at ikke alt blir super-duper bra bare man tar seg en tur ut, jeg vet det. Men noen ganger er det viktig å lytte til det lille som er å finne, og hvis noen kan hjelpe deg til å finne litt trøst, så er det jo verdt det, ikke sant? Kanskje kan man bare åpne vinduet inn til hjernen en gang iblandt for å slippe inn litt hyggelige tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219800-vil-bare-dele-det-med-dere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...