Gå til innhold

Hva må til for å få svar her ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Mange som svarer på ting og tang her, må ikke betale for det. Ikke alltid man får noe svar i det heletatt og sånn er det bare. Men det blir nok lest av noen. Da kan man jo prøve og skrive det samme innlegget om et par uker igjen og se da ;)

NHD ( han psykiatern "vår" ) Svarer ikke på alt, men en gang iblandt(ganske ofte synes jeg) så gir han deg sine meninger selv om du ikke betaler no.

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#2

Om jeg ikke tar helt feil er denne tjenesten sponset og fagpersonen får betalt for å svare på et visst antall per mnd. Slik kan den være gratis for brukerne. Det blir derfor begrenset hvor mange som får svar.

For å få svar hjelper det, slik jeg forstår det, å ha en god overskrift. Bruke punktum, komma, avsnitt osv. slik at teksten er oversiktlig. Dessuten er det greit å ha konkrete spørsmål.

Om det tilsvarende spørsmål har blitt besvart ofte i det siste minsker naturlig nok sjansen til å få svar.

Det spørsmålet du stiller nå er for øvrig en gjenganger her. NHD har svart på det mange ganger.

Gjør et søk på 'svar' eller 'hvem får svar' begrenset til dette forumet, så vil du se det.

mvh

Gjest gulrota

Om jeg ikke tar helt feil er denne tjenesten sponset og fagpersonen får betalt for å svare på et visst antall per mnd. Slik kan den være gratis for brukerne. Det blir derfor begrenset hvor mange som får svar.

For å få svar hjelper det, slik jeg forstår det, å ha en god overskrift. Bruke punktum, komma, avsnitt osv. slik at teksten er oversiktlig. Dessuten er det greit å ha konkrete spørsmål.

Om det tilsvarende spørsmål har blitt besvart ofte i det siste minsker naturlig nok sjansen til å få svar.

Det spørsmålet du stiller nå er for øvrig en gjenganger her. NHD har svart på det mange ganger.

Gjør et søk på 'svar' eller 'hvem får svar' begrenset til dette forumet, så vil du se det.

mvh

Litt på sidelinjen - men hvem sponser denne tjenesten? Jeg ser fint lite reklame her...

Jeg ser at det er Hjemmet Mortensen som driver nettstedet. Men hvilken interesse har dette selskapet av å drive tjenesten?

Det er jo kjempeflott hvis de driver veldedighet altså! Da blir jeg imponert :)

Litt på sidelinjen - men hvem sponser denne tjenesten? Jeg ser fint lite reklame her...

Jeg ser at det er Hjemmet Mortensen som driver nettstedet. Men hvilken interesse har dette selskapet av å drive tjenesten?

Det står : I samarbeid med + 5 legefirmanavn på forsida på dette forum. Ikke direkte reklame, kanskje.

Tror det er Mental Helse som sponser NHD.

:-)

Mener jeg leste det et sted her en gang.

Dermed kan han komme med faglige råd gratis for brukerne, og det er jo bra!

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tror det er Mental Helse som sponser NHD.

Mener jeg leste det et sted her en gang.

Dermed kan han komme med faglige råd gratis for brukerne, og det er jo bra!

Tom 2004 var det Rådet for psykisk helse som betalte meg for å svare her.

Nå er det de fem firmaene som står i høyre spalte som betaler til Dr.Online. Av disse pengene betaler DOL til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...