Gå til innhold

spørsmål

Anbefalte innlegg

lan1365380825

Hei jeg er en jente på 30 år som er mor til tre barn.For ti år siden fikk jeg angst å deprisjon ble akutt dårlig begynte på cipraleks men det hadde ikke noe virkning byttet derfor til efexor 225 mg den var bedre men jeg synes at det ståpper opp etter en stund har noen gode pærioder så blir det dårlig føler at jeg ikke får fust i jennom nasen er tung i kroppen litt svie i magen problemet er att når jeg får angst så varer det i flere dager hva skal jeg gjøre når jeg får det hva skal jeg tenke er redd har det kommet noe bedre medisiner på markedet som jeg kan prøve?Hilsen venter spent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219808-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Virker jo ikke som du har noe god effekt av disse siden du har angst i flere dager om gangen.

Du bør vel ta kontakt med din lege eller psykiatriker og finner ut om dosen er riktig for deg eller om det er feil medisin for deg.

Selv tåler jeg ikke antidepressiva,har forsøkt de fleste med dårlig resultat men kjenner også mange som har god effekt.

Det finnes jo også angstdempende medisin og også stemningsstabiliserende men dette må du selvsakt ta opp med fagfolk.

Det er ikke lett og ta seg av 3 barn når du har det sånn og jeg håper du får hjelp.

Selv slet jeg med angst og hadde 4 unger og ta meg av samtidig (de er voksne nå)og det er nok tøfft for deg.

Det er jo også ofte sånn at har du fått avkreftet at symtptomer er farlige dukker den opp på en ny måte og du må igjennom de samme redslene på nytt.

Ønsker deg lykke til og håper du får rett medisiner og får det bra

vennlig hilsen mbo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219808-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-1633259
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...