Gå til innhold

Grunn til å oppsøke lege??

Anbefalte innlegg

Gjest vil helst være anonym

Har vært arbeidsledig en tid og alltid tenkt jeg har vært litt nedfor pga det.Tok også opp det med lege men det ble aldri noe mer ut av det. Det er en stund siden.

Nå har har tingene forandret seg litt, har alltid vært glad i trene og ta vare på meg selv. Det har forandret seg til å bare ligge i sengen å se på tv eller sløve hjemme. Kan gå mange dager mellom en dusj noe som var utenkelig før.

Pleier å hamstre i butikken for å slippe å gå ut. Har mistet interessen for meg selv som jeg var så opptatt av før. Føler meg nedfor/uinteressert hele døgnet.

Skal ikke skrive så mye, lurte bare på om dette er tegn på noe? Hadde satt veldig pris på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219822-grunn-til-%C3%A5-opps%C3%B8ke-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ut å jobb

Oppsøk arbeidskontoret du, kom deg ut i jobb.

Finnes det ikke jobber, så får de hjelpe deg med diverse kurs o.l., slik at du får aktivisert deg på en normal måte, og kanskje du får deg en jobb etterhvert.

Klart en blir smårar av bare å subbe på hjemme, da kan en jo gå på den 5.vegg hver og en, er ikke sunt i det hele tatt.

Gjest vil helst være anonym

Finnes det ikke jobber, så får de hjelpe deg med diverse kurs o.l., slik at du får aktivisert deg på en normal måte, og kanskje du får deg en jobb etterhvert.

Klart en blir smårar av bare å subbe på hjemme, da kan en jo gå på den 5.vegg hver og en, er ikke sunt i det hele tatt.

Er registrert på arb. kontoret og har gått på diverse kurs. Er ikke uendelig med ting man kan gjøre der.

Selv om det sikkert virker rart så er det ikke bare for meg å springe ut å gjøre ting i den tilstanden jeg nå er i.

Gjest ut å jobb

Er registrert på arb. kontoret og har gått på diverse kurs. Er ikke uendelig med ting man kan gjøre der.

Selv om det sikkert virker rart så er det ikke bare for meg å springe ut å gjøre ting i den tilstanden jeg nå er i.

Det jeg vil fram til er at du blir ikke bedre av å sitte hjemme å tenke ..... finn på noe !

Gjest Settlers

"Selv om det sikkert virker rart så er det ikke bare for meg å springe ut å gjøre ting i den tilstanden jeg nå er i."

Det virker ikke rart. Jeg ville nok oppsøkt lege om jeg var deg, det kan virke som depresjonen din har forverret seg. Trening er bra for psyken, så ting blir ikke bedre av at du har sluttet med det.

Hei du!!

man kan bli veldig deppa av å ikke ha noe å gjøre..Som de andre har foreslått vil jeg også tro det er lurt å melde seg arbeidsledig..

Ikke se på det som et nederlag, men som en hjelp til å komme ut i arbeidslivet igjen..

Snakk gjerne med noen som du er fortrolig med og del det du føler, det hjelper.

Du kommer ingen vei vist du ikke løfter fingeren..Vi må være villige selv og ikke grave oss under dyna..det blir ikke bedre..

Ønsker deg lykke til!!

Annonse

Gjest Megler Smekk

>Klart en blir smårar av bare >å subbe på hjemme

Hva med pensjonister da?

Jeg har gått hjemme i mange år, og synes ikke det er årsaken til at jeg eventuelt er smårar.

Jeg har en "hemmelighet". I løpet av alle disse årene har jeg gjort forskjellige ting. Subbing står på listen(langt nede) men listen er forøvrig temmelig lang.

Bestill time med fastlegen din. Hørest ut som en depresjon.,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...