Fantom1365380824 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Om en med adhd mister lappen pag promillekjøring, kan man da få problemer med å søke om lappen på nytt etter de to årene man har vært uten? Lurer fælt på dette :/ 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det er vel ikke andre regler for en med ADHD enn for andre...? 0 Siter
Fantom1365380824 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Det er vel ikke andre regler for en med ADHD enn for andre...? De som har adhd må søke særskilt for å få lappen. Det trengs lege erklæring mm. Har lest at det vil bli vanskeligere for folk med adhd å ta/beholde lappen på bil i fremtiden og at det også nå må søkes på en spesiell måte for de som har denne lidelsen. Tenkte bare at siden det var slik så kanskje en promilledom kan vanskeliggjøre å få posetivt svar på behandlingen av søknaden.. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De som har adhd må søke særskilt for å få lappen. Det trengs lege erklæring mm. Har lest at det vil bli vanskeligere for folk med adhd å ta/beholde lappen på bil i fremtiden og at det også nå må søkes på en spesiell måte for de som har denne lidelsen. Tenkte bare at siden det var slik så kanskje en promilledom kan vanskeliggjøre å få posetivt svar på behandlingen av søknaden.. OK. Jeg visste ikke at det var slik. 0 Siter
Gjest under utredning Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De som har adhd må søke særskilt for å få lappen. Det trengs lege erklæring mm. Har lest at det vil bli vanskeligere for folk med adhd å ta/beholde lappen på bil i fremtiden og at det også nå må søkes på en spesiell måte for de som har denne lidelsen. Tenkte bare at siden det var slik så kanskje en promilledom kan vanskeliggjøre å få posetivt svar på behandlingen av søknaden.. jeg venter på svar fra nevropsykologisk ang ADHD problematikk. Jeg tar også kjøretimer. Hvor krysser man av på skjemaet om man har ADHD? og i dette tilfellet ADD? 0 Siter
Fantom1365380824 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 http://www.adhd-foreningen.no/foreningen/forerkort.htm Om dere ser hva som står på linken over så skjønner dere vel at jeg kvir meg for å utrede meg :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.