nova8 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 er det noen andre der også har en kjæreste der lider under dianosen paranoid schizofreni..personer der lider under at være i et maktforhold,hvor den diagnotiserte kjæresten får en til å føle seg lille,svak,maktesløse,forvirret,konstant dårlig samvittighet,alltid skyldbetunget,altid i forsvarspossisjon hvor likegyldigt hva man sier så er det aldri godt nok svar..hvor han har alle rettighetene og hvis man vil prøve på å utføre sine rettigheter får man beskjed om å holde kjeft og gjøre alt for han.. jeg vil gjerne ut av det her forhold,men trenger til å finne et tankemønster der kan styrke meg i å utføre handlingen.. og som kan hjelpe meg til å finne igjen min indre styrke.. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hørtes ikke lett ut det der nei,kan det være en ide at du oppsøker hjelp hos en terapeut, som kan råde deg og hjelpe deg ut av dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.