Gå til innhold

paranoid schizofrenetisk kjæreste..

Anbefalte innlegg

er det noen andre der også har en kjæreste der lider under dianosen paranoid schizofreni..personer der lider under at være i et maktforhold,hvor den diagnotiserte kjæresten får en til å føle seg lille,svak,maktesløse,forvirret,konstant dårlig samvittighet,alltid skyldbetunget,altid i forsvarspossisjon hvor likegyldigt hva man sier så er det aldri godt nok svar..hvor han har alle rettighetene og hvis man vil prøve på å utføre sine rettigheter får man beskjed om å holde kjeft og gjøre alt for han.. jeg vil gjerne ut av det her forhold,men trenger til å finne et tankemønster der kan styrke meg i å utføre handlingen.. og som kan hjelpe meg til å finne igjen min indre styrke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219954-paranoid-schizofrenetisk-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...