Gå til innhold

Cipralex - vektøkning

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Bruker daglig Cipralex og Zyprexa, og det har hjulpet veldig mye. Jeg har det fint nå og bruker veldig lite Sobril. Har ikke hatt bivirkninger men har lagt på meg 6 kilo, og lurer nå på hva jeg skal gjøre. Var fra før også overvektig så dette er ikke gunstig. Hva skal jeg gjøre? Slutte med medisiner i håp om at jeg går tilbake eller.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219963-cipralex-vekt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stillheten

Jeg går på cipralex og har økt apetitt. jeg trener og holder vekta i sjakk på den måten.

Når jeg skulle gå ned i vekt spsite jeg ofte, lite og særdeles regelmessig og ikke minst riktig. Dette hjalp mer på vekta enn trening.

Jeg har ikke økt appetitt, heller det motsatte. Jeg spiser mindre nå enn tidligere så det kan ikke være det som er årsaken. Er fortvilet pga vekta da medisinene virker så bra ellers.

Vet jeg ikke er flink nok til og trene så der har jeg nok noe og hente

Jeg har ikke økt appetitt, heller det motsatte. Jeg spiser mindre nå enn tidligere så det kan ikke være det som er årsaken. Er fortvilet pga vekta da medisinene virker så bra ellers.

Vet jeg ikke er flink nok til og trene så der har jeg nok noe og hente

vel..du blir tjukk av zyprexa.

Annonse

Gjest gjøkereiret

6 kg er jo ikke så mye. Er vel verdt det om du har bra virkning. Fått vektøkning selv. Men synes det er greit, for pillene hjelper. Tok litt tid da.. Før jeg godtok det.

Trening hjelper. Mye mer enn en diett. Personlig vil jeg heller være som jeg er nå enn slik jeg var. Jeg er friskere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...