Gå til innhold

Familien

Blenda1365380899

Anbefalte innlegg

Blenda1365380899

Det med familie er ett sårt punkt for meg. Jeg har vært heldig med mann og barn, men min oppvekstfamilie er jeg fortvilet over.

Og nye problemer dukker stadig opp i min familie. Underslag og manipuleringer, baksnakking og dritt.

Tenk om jeg hadde fått velge. Da ville jeg valgt to foreldre som var ærlige og rettferdige.

De skulle vært rause på kjærlighet og omsorg.

Jeg har opplevd så mye dritt fra familie at jeg skulle ønske alt var ukomplisert og enkelt. Alt fra økonomi til måter å leve livet på.

Hvorfor skal det være så mye som skal være skult?

Jeg har heldigvis kjørt med klare linjer selv og vært ærlig overfor mine barn. Jeg håper ikke jeg har skjemt dem bort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219993-familien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedder på at du er en god mor jeg,det er viktig å spille med åpne kort....=)

Hemmeligheter og å skjule ting/opplevelser bak stengte dører,bak fire vegger,kan ødelegge utrolig mye.

Prøver så godt jeg kan jeg også,når det gjelder mine barn,kunne aldri latt dem oppleve alt jeg har fått ufrivillig oppleve.

Vi kan drømme om en barndom som er "tapt" men får den aldri tilbake.

Det eneste vi kan gjøre er å gjøre det bedre for våre barn,og la dem få en god oppvekst,gjør vi så godt vi kan er det godt nok...=)

Det er bra at vi ser "feilene" i vår egen oppvekst,slik unngår vi å gjenta det,det er jo posetivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219993-familien/#findComment-1634621
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...