Bjotne Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hei, Jeg sliter med sosial fobi, og jeg har et behov for å snakke med psykolog eller psykiater. Problemet er jeg jobber på dagtid i et lite firma med få ansatte, og jeg ønsker ikke å forklare årsaken til at jeg må bli borte fra jobb. Jeg trenger derfor noen som kan hjelpe meg på kveldstid eller i helgene. Er dette vanskelig å få til, og vil det bli dyrt? 0 Siter
Gjest flinkpike Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hei! Det finnes psykiatere og psykologer med driftstilskudd (trygderefusjonsordning) som har praksis på ettermiddag/kveld. Disse har gjerne jobb på dagtid utenom praksisen sin. Du finner bl.a. en oversikt over psykiatere/psykologer med driftstilskudd på hjemmesiden til det helseforetaket i den landsdelen du tilhører. Lykke til! 0 Siter
Gjest plopp! Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Du bør ikke si du skal til psykolog da, si du skal noe annet, en liten hvit en skader ikke Jeg sa bare jeg skulle noe annet, det er sikkert bare hver 14 dag eller noe i tre kvarter, sånn jeg har ihvertfall!! 0 Siter
Svimern Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hei! Det finnes psykiatere og psykologer med driftstilskudd (trygderefusjonsordning) som har praksis på ettermiddag/kveld. Disse har gjerne jobb på dagtid utenom praksisen sin. Du finner bl.a. en oversikt over psykiatere/psykologer med driftstilskudd på hjemmesiden til det helseforetaket i den landsdelen du tilhører. Lykke til! "jeg har afysioterapibehandling en periode fremover.." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.