Gå til innhold

Ang innlegget "Gulrota"

Anbefalte innlegg

(Dette gjelder ikke det at innlegget lå under her, og ikke meldinger.)

Jeg synes dette er dårlig gjort ovenfor gulrota.

Dere sier at dere kjenner personen. Men dere sier ikke mer! Trondheimspi, dette gjelder ikke deg, fordi du kom bare med ett vanlig spørsmål.

Men dere andre som sier at "det er ikke lett å skjønne" osv. Er ikk dette litt dårlig gjort?

Jeg synes det iallefall.

Dere burde heller sende han/hun en sms der dere spør, "Er du også på DOL?"

Mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220076-ang-innlegget-gulrota/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt mulig at noen kjenner meg her også, men det er en grunn til at jeg har dette "ubegripelig flotte" nicket mitt. Jeg har skrevet plenty nok om livet mitt til at de som kjenner meg, eller har kjent meg en gang, skjønner hvem jeg er. Satser på at de ikke sier noe om det. Og til nå har eventuelle bekjente vært kloke nok til det. Takker for det, og fortsett med det.

Her "outer" vi ikke, spesielt varsom bør en være på forum som psykiatri og overgrep, hvor mange føler de utleverer seg spesielt mye.

Enig med deg, Dory, i det.

hvilket innlegg?

Det ser ut som tråden er bort. Det var en slik tråd "Er det du som er den....jeg kjente fr.....? osv

Slike spørsmål vil vi ikke ha.

Her jobber vi og strever med å finne et flott nick,;o) og da må det ikke være til ingen nytte:o)

Det er godt mulig at noen kjenner meg her også, men det er en grunn til at jeg har dette "ubegripelig flotte" nicket mitt. Jeg har skrevet plenty nok om livet mitt til at de som kjenner meg, eller har kjent meg en gang, skjønner hvem jeg er. Satser på at de ikke sier noe om det. Og til nå har eventuelle bekjente vært kloke nok til det. Takker for det, og fortsett med det.

Her "outer" vi ikke, spesielt varsom bør en være på forum som psykiatri og overgrep, hvor mange føler de utleverer seg spesielt mye.

Enig med deg, Dory, i det.

:) enig enig. Fint innlegg.

Det er sikkert mange som vet hvem, jeg er også... Men heldigvis er de snille og ikke sier noe:) Takk for det...

Enig med deg at det er viktig å ikke "oute" spes. her på psyk...

Hunsom første skrev innlegget sa ikke noe galt, det var veldig forsiktig. Men så tok det av, og ble frekt...Synes jeg.

Håper du har det bra! Tenker ofte på deg!

Klem:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...