Gå til innhold

Tror ikke jeg orker mer....

Anbefalte innlegg

Er så sliten. Alt jeg gjør blir feil. Ingenting er bra nok. Orker ikke leve sånn lenger. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke alle kravene fra overalt. Klikka helt i går. Har egentlig mest lyst til å dø. Ser ingen annen løsning. Eneste måten å få slutt på alt sammen. Orker ikke mer. Orker ikke at alt jeg gjør er for dårlig. At de jeg trodde skulle hjelpe meg bare dytter meg enda lenger ned. Orker ikke mer. Så hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220114-tror-ikke-jeg-orker-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Orio :-)

Får du tatt opp i gruppa hvordan du har det i etterkant av gruppeterapitimene ? Hva sier de andre når du forteller at du vurderer å slutte?

Hvordan man føler seg i etterkant av terapitimer kan både avhenge av hva slags vansker man har og hvordan terapien foregår. Det er ikke gitt at dine følelser i etterkant av timene betyr at dette er lite virksom terapi - men det er vanskelig å vurdere dette ut i fra hvor lite du skriver.

Dersom du ikke klarer å få tatt dette opp ordentlig i gruppa, kunne du kanskje skrive et brev til lederne hvor du forklarer hvordan du føler dette og ber om råd.

Terapiprosesser kan være slitsomme og langdryge. Det å holde ut vanskelige følelser mellom timene uten å utagere kan være det viktigste med hele behandlingen.

Jeg synes det må være viktig for deg å få drøftet om du er inne i en konstruktiv prosess som oppleves som vond og belastende - eller om du trenger et annet behandlingsopplegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...