Gå til innhold

Beklager...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MinimizeMe

Hei Orio!

Du skal ikke beklage. Jeg synes det var fint at du skrev her i stedet for å lukke alt sammen inne i deg. Alle har sine problemer, ja, små og store. Men det er jo derfor dette forumet finnes! Jeg har kjent som du mange ganger, og skrevet massevis av hva jeg betrakter som "syteinnlegg". Jeg føler ofte ikke jeg har rett til å klage. Men smerte kan ikke graderes. Du har det vondt nå, og du har like stor rett som noen annen til å inrømme det. Skulle ønske jeg kunne gjort/sagt noe for å trøste deg, men jeg vet ikke hva det skulle være. Var det noe spsielt som skjedde i gruppeterapien som fikk deg til å føle deg så mislykket? Ikke gi opp, kjære deg, ting blir som regel bedre etter hvert.

*Klem* fra en som tenker på deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220115-beklager/#findComment-1635698
Del på andre sider

Du skal ikke beklage at du sier noe om hvordan du har det. Er ikke det en av grunnene til at vi har dette forumet, at man skal få komme med hjertesukk, skrive av seg litt, håpe på litt omsorg fra andre som er eller har vært i samme båt?

Klarer du å ta opp i gruppa hvordan du sliter nå? Husk at det er fagfolk til stede i gruppa og disse vil eventuelt stoppe deg hvis du tar for mye plass. Noe jeg tror er helt utopisk når det gjelder deg. Tvert i mot har du, via tidligere innlegg, gitt meg inntrykk av at du lever her på jorda på samme måte som en fremmed trår inn i en annens hjem; litt beklemt og engstelig for å ta plass.

Også spør jeg litt fordi jeg er nysgjerrig på deg, hva ønsker du av livet? Hva er det beste du kan tenke deg (glem beskjedenhet).

For egen del håper jeg at jeg kan bli bedre kjent med meg selv sånn at jeg ikke stadig overrasker og skremmer meg selv fra sans og forsamling. Også ønsker jeg at jeg kan bli så sterk at jeg kan tillate meg selv å også være svak.

Ikke minst vil jeg leve. Og det hadde heller ikke gjort noe om jeg vant en lottomillion eller fem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220115-beklager/#findComment-1635711
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...