Gjest Muska Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Jeg har ledd godt av tunfiskinnleggene her. Skjønner ikke at dere klarer å føre i dere noe dere syns smaker "håggårm". Selv liker jeg tunfisk (ikke jug). I dag har jeg med meg tunfisk i ris med tomat på jobben. Nam-nam. *Vann-og-skje-metoden....hahahaha, skikkelig morsomt" Høres ut som noe de brukte under Korea krigen som tortur. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Hei, jeg har ikke fulgt tunfisk-stimen, tråden av innlegg her, men konstaterer bare igjen at tunfisk opphøyes til nesten kosttilskudds-status. Hvorfor ikke like godt og som alternativ, bruke tørket fisk (sjekk tørrfiskens innhold- men bru mindre salt) og gammalost. Sistnevnte for forresten Koreakrigen til å framstå som snøballkrig :-) Selv holder jeg en knapp på å få i seg protein gjennom animalske kilder hvor fettet kommer fra sunt hold. Fet fisk,og når kjøtt, magert. Likevel liker jeg den røde biffen, fo dens kreatin, givende metthetsfølelse og mulighet for øket utskillelse av testosteron. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Hei, Det er jo helt avhengig av person til person da. Smak og behag. Jeg synes ikke tunfisk er direkte vondt, men synes heller ikke at det er noe å kose seg med. Derfor velger jeg få i meg tunfisken fort ned, og da er er vann-skje metoden et godt alternativ, synes jeg. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Hadde gjort seg med en annen lukt! Jeg brekker meg bare av den omtrent... Ja, fy for ei pingle jeg er! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Hadde gjort seg med en annen lukt! Jeg brekker meg bare av den omtrent... Ja, fy for ei pingle jeg er! Hei, Den smaker i allefall bedre enn hva den lukter, synes jeg da! Hehe Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Hadde gjort seg med en annen lukt! Jeg brekker meg bare av den omtrent... Ja, fy for ei pingle jeg er! lukter vel omtrent som kattemat...hva med å prøve kattemat isteden? tror det skal være mye proteiner i det og... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skallagrimson Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Tunfisk er best til hverdag og fest! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sprinter_84 Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Tunfisk smakar jo det samme som kylling! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 17. august 2001 Del Skrevet 17. august 2001 Tunfisk smakar jo det samme som kylling! Tunfisk er kattemat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo, sprinter_84 Skrevet 19. august 2001 Del Skrevet 19. august 2001 Tunfisk er kattemat. Tunfisk er kjeeeeeempe-godt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.