Gå til innhold

Apropos tunfisk

Gjest Muska

Anbefalte innlegg

Gjest Muska

Jeg har ledd godt av tunfiskinnleggene her. Skjønner ikke at dere klarer å føre i dere noe dere syns smaker "håggårm".

Selv liker jeg tunfisk (ikke jug).

I dag har jeg med meg tunfisk i ris med tomat på jobben. Nam-nam.

*Vann-og-skje-metoden....hahahaha, skikkelig morsomt" Høres ut som noe de brukte under Korea krigen som tortur. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg har ikke fulgt tunfisk-stimen, tråden av innlegg her, men konstaterer bare igjen at tunfisk opphøyes til nesten kosttilskudds-status. Hvorfor ikke like godt og som alternativ, bruke tørket fisk (sjekk tørrfiskens innhold- men bru mindre salt) og gammalost. Sistnevnte for forresten Koreakrigen til å framstå som snøballkrig :-)

Selv holder jeg en knapp på å få i seg protein gjennom animalske kilder hvor fettet kommer fra sunt hold. Fet fisk,og når kjøtt, magert. Likevel liker jeg den røde biffen, fo dens kreatin, givende metthetsfølelse og mulighet for øket utskillelse av testosteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er jo helt avhengig av person til person da. Smak og behag. Jeg synes ikke tunfisk er direkte vondt, men synes heller ikke at det er noe å kose seg med. Derfor velger jeg få i meg tunfisken fort ned, og da er er vann-skje metoden et godt alternativ, synes jeg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjort seg med en annen lukt! Jeg brekker meg bare av den omtrent... Ja, fy for ei pingle jeg er!;)

Hei,

Den smaker i allefall bedre enn hva den lukter, synes jeg da! Hehe :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Hadde gjort seg med en annen lukt! Jeg brekker meg bare av den omtrent... Ja, fy for ei pingle jeg er!;)

lukter vel omtrent som kattemat...hva med å prøve kattemat isteden? tror det skal være mye proteiner i det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...