Gå til innhold

Trist

Blenda1365380899

Anbefalte innlegg

Blenda1365380899

Min mor har vært psyk så lenge jeg kan huske tilbake.

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 22 da flyttet min bror hjem med kone og baby.

Jeg hadde da hjulpet min mor i to år. Ettterpå tok min bror over og støttet og hjalp min mor.

Forskjellen på oss to vet jeg var stor. Broren min gjorde ingen ting gratis.

I 30 år har han gjordt sitt for å splitte og manipulere sammen med min mor. Helt til hun forsto at han utnyttet henne økonomisk.

Nå er hun en gammel dame. Hun orker ikke mer av dette og har fortalt hva han har holdt på med.

Jeg ble etterhvert psyk pga for mye triks og mix. Det brydde han seg ikke om. Han utnyttet situasjonen og kom med historier som gjorde vondt verre for meg. Manipulering kalles det!!!!!

Jeg har gått i terapi i mange år. Nå er jeg frisk.

Så oppdaget jeg dette med penger og bedrag.

Han tok delen vi andre skulle ha også....Samtidig var han så trivelig....Vi forsto ikke at han var så kynisk. Vi så bare den trivelige og kjekke broren vår!

Jeg er glad jeg ikke har trengt å bruke de samme metodene i livet mitt!

Men jeg er lei for at de to har gjordt meg så mye vondt.

Det å være fattig kan en arbeide seg utav, men å være grisk er det umulig å gjøre noe ved. Det kan ikke kureres....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220150-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at din mor fant det ut etterhvert. Håper han ikke har "plyndret" henne helt.Det må vel kunne skaffes dokumensjon over dette misbruket, og være et lovverk som beskytter andre arvinger i en sånn situasjon.Han kan ikke unskyldes på noen måte.

Jeg er glad du er blitt frisk!!

Frisk mot,Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220150-trist/#findComment-1636075
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...