Paranoia Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hva funker best for personlighetsforstyrrelse..? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Poliklinisk behandling er helt klart best. Når man blir innlagt og da særlig på akutt avdeling stopper hele behandlingsprosessen opp og det er ikke heldig. Prosessen kan først fortsette når pasienten er ute av sykehus og tilbake i poliklinisk behandling. 0 Siter
Paranoia Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Poliklinisk behandling er helt klart best. Når man blir innlagt og da særlig på akutt avdeling stopper hele behandlingsprosessen opp og det er ikke heldig. Prosessen kan først fortsette når pasienten er ute av sykehus og tilbake i poliklinisk behandling. tenkte mer langvarig enn akutt. Akutt er jo ikke løsning for noe, bare "oppbevaring". 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Helt klart poliklinikk. Noe av hensikten er bla at en skal lære å holde ut ubehag og ta det med til den planlagte timen. Øyeblikkelig behovstilfredsstillelse ved å kunne kontakte behandlere alle tider på døgnet, vil bare fremme umodenhet og vedlikeholde uhensiktsmessig adferd. 0 Siter
Paranoia Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Helt klart poliklinikk. Noe av hensikten er bla at en skal lære å holde ut ubehag og ta det med til den planlagte timen. Øyeblikkelig behovstilfredsstillelse ved å kunne kontakte behandlere alle tider på døgnet, vil bare fremme umodenhet og vedlikeholde uhensiktsmessig adferd. Ok, høres klokt ut. Hva med andre praktiske ting, som f.eks jobb? I de verste periodene får jeg helt panikk bare av tanken på å gå på jobb. Skal jeg pushe meg, eller ta litt fri da? 0 Siter
PieLill Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ok, høres klokt ut. Hva med andre praktiske ting, som f.eks jobb? I de verste periodene får jeg helt panikk bare av tanken på å gå på jobb. Skal jeg pushe meg, eller ta litt fri da? Ja. mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ok, høres klokt ut. Hva med andre praktiske ting, som f.eks jobb? I de verste periodene får jeg helt panikk bare av tanken på å gå på jobb. Skal jeg pushe meg, eller ta litt fri da? Du skal pushe deg _mye_. Men har du 40 i feber bør du jo bli hjemme. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.