Gå til innhold

Sorte blekkbilder, fantasi eller fakta ?

Anbefalte innlegg

Er nysjerrig på hva som er meningen med å vise blekkbilder til psykiatriske pasienter ? Hvilke psykiske lidelser kan det avsløre ? Hva ser de når de ser på disse bildene ?

Og så det spørsmålet som burde stått først, brukes slike bilder i virkeligheten, eller er det bare på film

Nysgjerrig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220243-sorte-blekkbilder-fantasi-eller-fakta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest izbelaaah

I vitser er alle 10 bildene kvinnelige kjønnsorganer. :-)

jeg syns det var så dumt at jeg ikke gadd finne på noe spennende å fortelle han utifra dem, selv om jeg er kreativ og ofte ble stilene mine lest opp høyt i klassen osv... så tok han opp et bilde som kunne være litt mer interessant da. ."enn DEN da, den er vel spennende!??!:)?"

nuvel. Han fikk ikke noe ut av meg nei!=)

Glad jeg ikke svarte noe med kvinnelig kjønnsorganer iallfall. En av grunnene til at jeg ble sendt til han, var fordi min mor var bekymret over at jeg skulle bli lesbisk fordi jeg ikke hadde kontakt med min far.

:P

Annonse

jeg syns det var så dumt at jeg ikke gadd finne på noe spennende å fortelle han utifra dem, selv om jeg er kreativ og ofte ble stilene mine lest opp høyt i klassen osv... så tok han opp et bilde som kunne være litt mer interessant da. ."enn DEN da, den er vel spennende!??!:)?"

nuvel. Han fikk ikke noe ut av meg nei!=)

Glad jeg ikke svarte noe med kvinnelig kjønnsorganer iallfall. En av grunnene til at jeg ble sendt til han, var fordi min mor var bekymret over at jeg skulle bli lesbisk fordi jeg ikke hadde kontakt med min far.

:P

Det er debatt om testens verdi og bruk.

http://skepdic.com/inkblot.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...