Gå til innhold

NHD:Svar fra Bry til Tigers 22

Anbefalte innlegg

Gjest fra en venn

Hei!Etter å ha lest Bry sitt svar til Ti

gers 22,lurer jeg på følgende:Er man på vei til å bli psykotisk fordi man har de tankene som tigers 22 beskriver?Bry anbefaler han antipsykotika for de problemene han sliter med.Sitat:Neste steg vil muligens være antipsykotika.Ganske drøyt svar spør du meg.Jeg har også slitt med de samme tankene selv,blant annet:Innimellom kan jag tenke,hva hvis dette bare er en drøm,ser andre det samme som meg.dvs.tviler på virkeligheten,tenker at hva om jeg ser ting som andre ikke ser osv.Psykologen min sier dette skyldes angst,og har aldri anbefalt meg antipsykotika.Jeg er livredd for å bli psykotisk,og ble ikke mindre redd av bry sitt svar.Hva er riktig??Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220247-nhdsvar-fra-bry-til-tigers-22/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baklager så mye hvis du ble skremt av svaret mitt,bra du spørr NHD,han har mere peiling.

Jeg svarer bare utifra mine egne erfaringer,og jeg er blitt anbefalt antipsykotika pga slike tanker,men det er ikke sikkert det er rett.

Det har noe men hvem som vurderer det og hvordan de vurderer det,alle vurderer ulikt og utifa sin egen overbevisning.

Bare ikke anta at det er rett,jeg er en synser...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...