Gå til innhold

Klarer ikke mer

Anbefalte innlegg

Har fått nok,gått på zoloft 100mg.i mange år nå.perioder bedre ja men nå er jeg i en dårlig periode,joda vet jeg hadde fått hjelp av min fastlege,han forstår meg men har ikke sagt alt til han,kanskje jeg gjør det neste gang.

Etter over 20 år som egen næringsdrivende,slutet jeg med det jeg drev meg pga. dårlig inntjening og mange pålegg fra staten,har dermed heller ingen rett på noe trygd,så de siste mnd. har jeg levd på oppsparte midler,søker jobber men er vist for gammel (snart 50 år),inegen vil ansette gamlingrer ser det ut til...

Derfor sitter jeg her og jada til trøst bruker jeg vinen,er på god vei til og bli alkis.

De siste to ukene har jeg drukkket ca.8.l,vin drikker meg ganske snydens sånn ca. annenn hver kveld så problemer har jeg.Men hva søren gjør jeg??

Mer zoloft eller???

hjelp klarer ikke mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220294-klarer-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være enklere å få fast jobb dersom man går via et vikarbyrå først. Kanskje det kunne vært en idé?

Men aller først tror jeg det hadde vært smart om du korket vinflaska.

Det vil sikkert kreve mye viljestyrke, men kanskje er du sterkere enn du tror. Du er jo bevisst at alkoholen egentlig ikke gjør deg så godt. Det er en bra begynnelse.

Jeg har også et alkoholproblem. Har brukt vin som angstdemper og trøst i for lang tid. Nå må jeg bite tenna sammen og finne andre måter å dempe angsten og trøste meg selv på. Det er ikke enkelt.Jeg griner som om jeg har mistet min beste venn :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220294-klarer-ikke-mer/#findComment-1637418
Del på andre sider

Det kan være enklere å få fast jobb dersom man går via et vikarbyrå først. Kanskje det kunne vært en idé?

Men aller først tror jeg det hadde vært smart om du korket vinflaska.

Det vil sikkert kreve mye viljestyrke, men kanskje er du sterkere enn du tror. Du er jo bevisst at alkoholen egentlig ikke gjør deg så godt. Det er en bra begynnelse.

Jeg har også et alkoholproblem. Har brukt vin som angstdemper og trøst i for lang tid. Nå må jeg bite tenna sammen og finne andre måter å dempe angsten og trøste meg selv på. Det er ikke enkelt.Jeg griner som om jeg har mistet min beste venn :-/

jada men å korke flaska er ikke så enkelt,drakk i går og drikker i kveld vet det er galt men allikevel,drikker jeg,ikke så lett. alle som vet ossen det er forstår nokk.

jeg drikker omtrent annen hver dag ja drakk i går og da og er like full i kveld,eneste trøsten får være at jeg drikker ikke før kvelden kommer.kjempetrøst hehe

men problemer har jeg det fvet jeg,med drikkinga

men er jo arbeidsledig og da uten noe trygd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220294-klarer-ikke-mer/#findComment-1639444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...