Gjest nakenrotte Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Leste at man må rådføre seg med spesialist dersom man skal bruke largactil i over ett år, Hvorfor? Jeg bruker det på 3 året.Tar de ikke fast lenger, men tar de for å sove bedre om jeg er urolig,(50mg), eller på dagtid om jeg er veldig oppstemt og urolig (25mg). Liker egentlig ikke å ta det, får hjertebank. Noe annet jeg kan erstatte med? Ikke truxal. Får uro og kramper i bena. Er bipolar1, rapid cycling. 0 Siter
Gjest overspent Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har gått på dette i over 8 år, og tåler det bra. Men man må ta blodprøver minst en gang i året for å sjekke nyrer og lever. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har gått på dette i over 8 år, og tåler det bra. Men man må ta blodprøver minst en gang i året for å sjekke nyrer og lever. OK!! Sånn det var.. Takk skal du ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.