Gjest Litt syk jeg :-( Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg går på en del faste medisiner, tar morgen og kveld. Men i forgårs på kvelden og i går morges og igår kveld så tok jeg den ikke (min egen skyld).Noe jeg lurer på er om jeg kanbli fysisk syk ved å bråslutte med dem (Lamictal, Seroquel, Zoloft og Tetracyclin)???? I natt har jeg sovr veldig dårlig, svettet og fryst over hverandre og i morges hadde jeg diare. Kan dette skyldes fordi jeg ikke har tatt medisinene sånn jeg skal???Eller kan det være at jeg rett og slett er iferd med å bli syk (er veldig sliten for tiden)????Har ikke fått sånne plager med brå slutt før, og da kan det gå enda flere dager siden jeg ikke tok dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220478-bivirkningersymptomer-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, det _kan _ skyldes at du brått stoppet med medisinene (skynd deg å starte igjen), men det kan også skyldes at du holder på å bli syk. Om to dager har du faciten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220478-bivirkningersymptomer-nhd/#findComment-1639676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litt syk jeg :-( Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, det _kan _ skyldes at du brått stoppet med medisinene (skynd deg å starte igjen), men det kan også skyldes at du holder på å bli syk. Om to dager har du faciten. Tok de idag (måtte). Kanskje like greit. Ja jeg kan begynne å bli syk. Men jeg blir sjelden syk. Men man vet jo aldri. Igår hadde jeg skikkelig angst da, da jeg skulle legge meg. Er blitt rar for tiden. Ser ting som ikke er der, men jeg innbiller meg er der, og ting har liksom en tendens til å bevege seg når jeg ligger i sengen å skal sove. Vegger, hyller, gulv, tak, ting i rommet. Er redd jeg begynner å bli gal. Seriøst? har ikke vært sånn før. Og igår når jeg skulle legge meg så hadde jegdet tankekjøret, hadde angst/urolighet i kroppen (skikeklig ubehagelig),å jeg frøys og sånn. Det kan da vel ikke skyldes medisiner dette, at jeg bråsluttet (for 1,5 dag liksom). Idag er jeg bare kjempesliten. Har lite krefter. Har vel kanskje litt med at jeg ikke har spist noe idag, men jeg har ikke matlyst, ikke noe særlig for tiden. Vet ikke hvorfor. Noe annet jeg lurer på (sorry alle spm.) men jeg har tatt en GOD DEL overdoser iløpet av de 1,5 siste årene. Paracetamol.Stått i fare for å få leverskade. Kan man ha fått leverskade selv om man ikke merker et etter noen dager, eller kan det komme når som helst lenge etterpå??? Bare lurer jeg?? Hva er i såfall symptomene (TVILER EGENTLIG STERKT PÅ AT DET ER DET LIKSOM DA MEN) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220478-bivirkningersymptomer-nhd/#findComment-1639726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.