Gå til innhold

har ikke sovet og er ikke trøtt.

Anbefalte innlegg

Gjest klikker_det_for_meg

har hatt det skikkelig travelt fra helga av. tror ikke jeg sov natt til søndag ca og har ikke sovet i natt heller. Har fått en skikkelig sært oppheng på amerikans historie så jeg har sittet og lest alt mulig jeg har kunnet finne på nettet om det og det er alltid en ny link jeg må klikke på og noe jeg vil lese mer om. Tida har rett og slett bare flydd , har ikke vært trett i det hele tatt.

men sånn nå har jeg lyst å sove , men så greier jeg det ikke. ligger lysvåken i senga og tenker på at jeg har lyst å lese noen flerta artikkler om reagan , eller kanskje hørt på noen av hans taler på nettet

Ahrg , egentlig skulle jeg kjørt ned på polet og kjøpt en flaske vin men kjenner meg litt ør og har hørt at å kjøre når man er sliten er like ille som promille nesten

noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220515-har-ikke-sovet-og-er-ikke-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...