Gjest klikker_det_for_meg Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 har hatt det skikkelig travelt fra helga av. tror ikke jeg sov natt til søndag ca og har ikke sovet i natt heller. Har fått en skikkelig sært oppheng på amerikans historie så jeg har sittet og lest alt mulig jeg har kunnet finne på nettet om det og det er alltid en ny link jeg må klikke på og noe jeg vil lese mer om. Tida har rett og slett bare flydd , har ikke vært trett i det hele tatt. men sånn nå har jeg lyst å sove , men så greier jeg det ikke. ligger lysvåken i senga og tenker på at jeg har lyst å lese noen flerta artikkler om reagan , eller kanskje hørt på noen av hans taler på nettet Ahrg , egentlig skulle jeg kjørt ned på polet og kjøpt en flaske vin men kjenner meg litt ør og har hørt at å kjøre når man er sliten er like ille som promille nesten noen tips? 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Dersom du har sertifikat så skal du også vite hva slags tilstand du må være i for å kjøre. Og du har gitt svaret selv allerede. 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Men kanskje noen minutters spasertur før du legger deg ikveld vil gi deg søvn? Frisk luft og fysisk aktivitet er viktig for å få sove. 0 Siter
vanadium Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 høres veldig ut som en manisk periode for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.