Gå til innhold

Har det ikke bra nei...

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på hva som kan være grunnen til at man plutselig ikke ser vitsen med noenting lengre....?

Er ei jente på snart 25, har fast jobb, danser på fritiden, tja, et ganske normalt liv ville jeg tro... Men den siste tiden (2-3 måneder) har ting virket veldig tungt og slitsomt, har det lissom ikke bra med meg selv....?

Har en veldig krevende jobb, som man må gi 100% prosent i, det har jeg tydeligvis ikke gjort den siste tiden, og sjefen min puster i nakken min.. men klarer ikke å finne ut hva som er grunnen til at jeg ikke lengre ser vitsen med noe som helst, hvor det lissom staret, hva jeg kan gjøre for å forandre denne tunge tilværelsen eller komme ut av det...

Har alltid hatt en dag i ny og ne hvor jeg har vært veldig trist og gråter hele dagen, synes synd på meg sjøl og tenker litt på selvmord..ikke fordi jeg noen gang kommer til å gjøre det, men der og da føles det godt å tenke på at det finnes muligheter...

nei, vet ikke hva jeg skal skrive for å forklare åssen jeg har det.. tror vel ikke at det er så alvorlig, men likevel...alvorlig nok til at jeg er i ferd med å miste jobben, og at jeg er trist 20 timer i døgnet.. :(

men hva er tegn på depresjon, utbrenthet, eller bare å være sliten...? hm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220684-har-det-ikke-bra-nei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så slitsomt....=(

Høres ut som depresjon for meg,eller kanskje du rett og slett trenger tid til å "ta vare på deg selv" en stund,siden du har en så krevendes jobb.

Alle trenger en pause fra alt iblandt....=)

Kanskje det er din tur nå!

Varm hilsen...

Takk for hyggelig svar... du kan ha et poeng der... tid til meg selv..hmm.. vet ikke..

Får nå se åssen det går,tungt å ha det sånn hvertfall...gjør ikke ting BEDRE når man føler behov for å gråte ved hver minste lille ting eller litt motstand...

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220684-har-det-ikke-bra-nei/#findComment-1643900
Del på andre sider

Takk for hyggelig svar... du kan ha et poeng der... tid til meg selv..hmm.. vet ikke..

Får nå se åssen det går,tungt å ha det sånn hvertfall...gjør ikke ting BEDRE når man føler behov for å gråte ved hver minste lille ting eller litt motstand...

Men takk for svar :)

Bare hyggelig....=)

Ja tid til deg selv,pleie deg selv og gi deg selv omsorg.

Alle trenger det..og spesiellt du som har en krevendes jobb.

Det er ikke bra å presse seg selv for mye,kanskje dette er kroppen din som sier"nå er det min tur,hva med meg"?

Da er det viktig å høre på den,og kanskje trenger du å samle tanker og sortere følelser,det kan du jo få hjelp til hos en terapeut.

Men det trenger jo ikke bety at du er syk i den forstand.

Og hva er utbrendt i grunn?

Man kunne like godt kalle det utladet,og da trenger du å lade "batteriene".

Lykke til...=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220684-har-det-ikke-bra-nei/#findComment-1644299
Del på andre sider

Bare hyggelig....=)

Ja tid til deg selv,pleie deg selv og gi deg selv omsorg.

Alle trenger det..og spesiellt du som har en krevendes jobb.

Det er ikke bra å presse seg selv for mye,kanskje dette er kroppen din som sier"nå er det min tur,hva med meg"?

Da er det viktig å høre på den,og kanskje trenger du å samle tanker og sortere følelser,det kan du jo få hjelp til hos en terapeut.

Men det trenger jo ikke bety at du er syk i den forstand.

Og hva er utbrendt i grunn?

Man kunne like godt kalle det utladet,og da trenger du å lade "batteriene".

Lykke til...=)

Tusen takk...kan hende at det ikke er verre enn det...synes faktisk å merke forskjell allerede :)

Men tror du det er ganske vanlig å ha slike dager innimellom, hvor man synes alt virker så håpløst, og du EIER ikke lyst til å være her mer....?? Det varer aldri lenger enn en dags tid, og vet at det går over..men veldig vondt der og da, ingenting hjelper.. må lissom bare "holde ut", vente....Er ikke sikkert du ser jeg har svart igjen men....

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220684-har-det-ikke-bra-nei/#findComment-1646030
Del på andre sider

Tusen takk...kan hende at det ikke er verre enn det...synes faktisk å merke forskjell allerede :)

Men tror du det er ganske vanlig å ha slike dager innimellom, hvor man synes alt virker så håpløst, og du EIER ikke lyst til å være her mer....?? Det varer aldri lenger enn en dags tid, og vet at det går over..men veldig vondt der og da, ingenting hjelper.. må lissom bare "holde ut", vente....Er ikke sikkert du ser jeg har svart igjen men....

Hilsen

Hei på deg!

Tror det er ganske vanlig ja,alle kan ha dager da alt synes håpløst og ser ikke poenget med noe liksom.

Og livet er jo ikke lett å forstå seg på...=)

Godt å tenke på at "det går over"....de vonde,mørke og håpløse dagene...=)

Etter regn,kommer sol...forhåpentligvis...=)

*god klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220684-har-det-ikke-bra-nei/#findComment-1647303
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...