Gå til innhold

ER jeg syk?? eller er dette helt normalt?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med å finne ut av meg selv.

Etter en edødfødsel og påfølgende graviditet begynte jeg på antidepresiva(cipralex? disse gikk jeg på med godt resultat i 6 mnd før jeg ble gravid og sluttet.

Nå er jeg 30 uker på veg og har store problemer med å kontrolere meg selv..Jeg er så fryktelig sint, trist og nedfor. Kjefter på ungene, overreagere så til de grader og alt ender altid opp med at jeg setter meg ned og griner og føler meg som den værste moren og samboeren i verden, jeg føler at barna mine fortjener såm ye bedre enn meg og at jeg er mislykket som mamma.

Før jeg ble gravid igjen søkte legen min meg inn på psykriatisk poliklinikk her i kommunen, jeg ble satt på vente liste og nå 40 uker etterpå fikk jeg berev om ar for å FORTSATT stå på venteliste må jeg ringe innen 4 uker.

Jeg evt ikke hva jeg skal gjøre...hva skal jeg si om jeg ringer?? og vil jeg få time uansett?? er jeg pysete og svak som ikke klerer å takle dette her...er det andre som burde få plassen min på venteliste??

I perioder har jeg det bra, og i disse periodene klarer jeg ikke å se hvor vondt jeg har det i de vonde periodene....da tenker jeg aktid at jeg overreagerer og at det ikke er så ille.

Men så kommer det kastet på meg igjen og alt føles som om det raser sammen, rett ned i kjelleren.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220708-er-jeg-syk-eller-er-dette-helt-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnet alt for få ressurser innen psykisk helsevern, er det dessverre lange ventelister. Når du skal ringe for å si at du vil fortsette å stå på venteliste, behøver du ikke si mer enn akkurat det. Når du står på venteliste, så har du allerede blitt vurdert til å ha RETT til helsehjelp. Sykehuset/poliklinikken vil bare forsikre seg om at det ikke står noen på ventelista som ikke ønsker/har behov for hjelp lenger. Dersom du føler sterkt behov for å komme inn raskt, ring og purr eller be legen din gjøre det.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...