Paranoia Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 så jævlig full skulle ikke bli det. men sånn gikk det bare. ble med en som er dobbelt så gammel som meg hjem. ikke no skjedde sånn enkli, men føler meg skitten og kræppi lell. *spy* hvorfor gjør jeg sånne ting?? Hvrofro kan jeg ikk ebare skjønne at jeg må dra hjem å sove? ikke rote meg borti folk på den måten. sku passe på kompisen min, men klarte ikke det heller. det som enkli var måletmed kvelden. vet ikke hvorofr jeg skriver her, bare lufte litt..... 0 Siter
Gjest einherjer Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 kjenner meg igjen der, tenker også alltid "hvorfor dro jeg ikke hjem" osv, har skjedd noen ganger jeg har hatt med folk hjem og gått småkvalm på tanken en stund etterpå. ikke verdens beste følelse men det går over, kan kanskje også le av det ? jeg har noen sånne hemmeligheter som bare jeg vet om, de kan jeg le av til tider, vil aldri glemme det men ser annerledes på det etterhvert. 0 Siter
Gjest einherjer Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 kjenner meg igjen der, tenker også alltid "hvorfor dro jeg ikke hjem" osv, har skjedd noen ganger jeg har hatt med folk hjem og gått småkvalm på tanken en stund etterpå. ikke verdens beste følelse men det går over, kan kanskje også le av det ? jeg har noen sånne hemmeligheter som bare jeg vet om, de kan jeg le av til tider, vil aldri glemme det men ser annerledes på det etterhvert. det er vanligvis på nachpiel dett her skjer... 0 Siter
frosken Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Dette er vel bare en annen variant av selvdestruktivitet? 0 Siter
Paranoia Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Dette er vel bare en annen variant av selvdestruktivitet? Joa.. Du har vel rett i det, kanskje. men liker det ikke. Skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør sånt. Blir jo bare ennå mer sint på meg selv. 0 Siter
Paranoia Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 kjenner meg igjen der, tenker også alltid "hvorfor dro jeg ikke hjem" osv, har skjedd noen ganger jeg har hatt med folk hjem og gått småkvalm på tanken en stund etterpå. ikke verdens beste følelse men det går over, kan kanskje også le av det ? jeg har noen sånne hemmeligheter som bare jeg vet om, de kan jeg le av til tider, vil aldri glemme det men ser annerledes på det etterhvert. Ja, det går heldigvis over etterhvert... *trylle bort* Verste følelsen i dag er vel at jeg svikta kompisen min og ikke stilte opp for han... Haff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.