Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har fått skrevet ut 10 imovane 7.5 mg av legen min fordi jeg har en stressende periode foran meg (erfaringsmessig vet jeg at da har jeg store innsovingsproblemer).

Han rådet meg til å teste et par ganger før denne perioden, noe jeg da har gjort.

problemet mitt er at jeg ikke sovner selv om jeg har tatt denne pillen! Vanligvis har jeg ingen problemer med å sove i det hele tatt, og det i et par av tilfellene virker det til og med som om det tar lengre tid å sovne enn når jeg har tatt imovane enn uten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220873-sovemedisin-virker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror ikke det har noe for seg at du tar imovane,spesiellt når de ikke funker.

Det er no dritt og i lengden blir man avhengig av dem,du klarer deg fint uten.

Da jeg tok dem følte jeg meg også mere våken etter å ha tatt dem noen ganger,mystisk det da...siden de skal virke motsatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...