Gå til innhold

selvskading

Anbefalte innlegg

Gjest bareentanke

jeg leser at de som driver med dette har fått tips om å ta kontakt med lege/psykolog.

men hva om man gjør det, og ikke får noen spesiell reaksjon?

jeg har dype arr på armer, mange av de er 4-5 cm lange som skulle vært sydd. man føler seg ikke akkurat så lur når man da forteller profesjonelle om dette og ikke blir tatt på alvor.

har drevet med selvskading siden barneskolen, og vil tro at det ikke bare er å slutte...

spesielt ikke når det er noe man liker.

synes selvskading burde bli satt mere i fokus, siden dette er blitt så vanlig blant unge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220978-selvskading/
Del på andre sider

Fortsetter under...

puss1365380830

Jeg er helt enig i deg at selvskading skulle bli satt i mer fokus. Jeg sliter med det selv,begynte på med det på ungdomskolen. Jeg holde det skjult i mange år men jeg måtte sy til slutt alle mine ny sår. Da fikk jeg hjelp men ikke forståelse av noen psykolog. Ble innlagt i mange år til slutt noe forsto meg. Hjelpen fike jeg på Levanger pykatrisk avdeling.det har tatt vidre utdanig i dette tema. Så jeg håper du ikke gir opp å få hjelp. Ikke skam det når du har kuttet det opp,prøv å få hjelp med en gang etter det. Jeg forstår hvordan du har det. Du er mere verd en å skade deg. Rop ut at du har det vanskelig ikke skam det over det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220978-selvskading/#findComment-1647691
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...