Gå til innhold

NHD, meg igjen...hvilke medisiner?

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Føles ut som at ALT er testet, i 16 år.

Dette er det viktigst å hjelpe positivt på:

trøtthet (går på aurorix nå og den hjelper litt, men jeg kan alikevel sovne hvor som helst/når som helst, 750mg).

Tvanstanker/handlinger

ADHD

depresjon

bulimi

Ønsker å ta fontex igjen, men er redd for å bli trøtt.

Hvilken mix kan anbefales???

Tar lamictal og aurorix i dag, men må ha noe for tvangen...

Det er viktig at trøttheten blir tatt på alvor. Fikk narkolepsi diagnose også, men det viste seg at det var feil, det var økt søvnbehov annenhver time. Jeg har ingen innsovningsvansker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221032-nhd-meg-igjenhvilke-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaptein Miki

Jeg ville ha tenkt på Lamictalen når det gjelder trøttheten.Bruker selv en liten dose Lamictal og blir veldig trøtt av den.

Trøttheten kommer i to daglige bølger,en tidlig morgen og en tidlig ettermiddag.Da må jeg legge meg nedpå en halvtimes tid.

Utenom det,er jeg ikke trøtt.Men hvis jeg legger meg ned på sofaen i løpet av dagen og leser,blir jeg veldig søvnig.

Så tenk på Lamictalen.

Gjest anouschka78

Her melder jeg pass.

Jeg antar at du har en psykiater som følger deg opp.

Jeg vet... Men har aldri blitt tilbudt noen psykiater der jeg bor. Bare en psykiatrisk sykepleier.

I Oslo fikk jeg en, men jeg bor ikke der lenger. Hadde en en kort tid i Oslo, men han kunne ikke nok om dette. Jeg leter, men det kjennes ut som at ingen kan hjelpe med. Ingen skjønner hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...