Gå til innhold

kyssesyken og trening

Gjest Grilla

Anbefalte innlegg

Gjest Grilla

Jeg trenger øyblikkelig hjelp!!!Leverprøvene mine fra kyssesyken ble bra igjen for litt over en måned siden. Idag ringte jeg til legen min og spurte om jeg kunne begynne å trene igjen, og det sa han skulle gå greit. Men i et av forumene her las jeg at en person som hadde hatt kyssesyken hadde fått hørt fra legen sin at han ikke kunne trene på 6 månender etterpå, er dette tilfellet?!?! Legen som jeg går til er en av de beste legene i området, og han hadde aldri tillat meg å trene om det hadde vært skadelig for meg, så hva skal jeg tro? Jeg trenger svar fra en legen så fort som mulig, da jeg skal ta opptaksprøve til en iddretshøyskole og må begynne å trene igjen fortest mulig.

På forhånd tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Grilla.

Beklager at du ikke har fått svar av meg tidligere.

Gradvis opptrening for deg, slik legen din har sagt, pleier jeg også å praktisere. Men noen ganske få ganger, når tildels prøver tildels en vedvarende dårlig almentilstand tilsier det, må man vente lengre.

Husk dog, ikke øk intensitet eller mengde mer enn det "kroppen liker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...