Gjest Grilla Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Jeg trenger øyblikkelig hjelp!!!Leverprøvene mine fra kyssesyken ble bra igjen for litt over en måned siden. Idag ringte jeg til legen min og spurte om jeg kunne begynne å trene igjen, og det sa han skulle gå greit. Men i et av forumene her las jeg at en person som hadde hatt kyssesyken hadde fått hørt fra legen sin at han ikke kunne trene på 6 månender etterpå, er dette tilfellet?!?! Legen som jeg går til er en av de beste legene i området, og han hadde aldri tillat meg å trene om det hadde vært skadelig for meg, så hva skal jeg tro? Jeg trenger svar fra en legen så fort som mulig, da jeg skal ta opptaksprøve til en iddretshøyskole og må begynne å trene igjen fortest mulig. På forhånd tusen takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Grilla. Beklager at du ikke har fått svar av meg tidligere. Gradvis opptrening for deg, slik legen din har sagt, pleier jeg også å praktisere. Men noen ganske få ganger, når tildels prøver tildels en vedvarende dårlig almentilstand tilsier det, må man vente lengre. Husk dog, ikke øk intensitet eller mengde mer enn det "kroppen liker". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.