Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gode norske
Skrevet

Veldig mange guttenavn som begynner på R er som du sier, pøbelnavn. Vet ikke helt hvorfor. (eks. Ronny, Roger, Richard, Robert, Roger, Rino etc...)

Men hva med:

Rasmus

Roar

Roald

Reidar

Rune

Runar

Rolf

MVH

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

13

• Åsemor

4

• Gemini

2

• Moraki

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor25
Skrevet

Da ville i hvert fall far blitt glad. Mor (min venninne) likte forslaget :-)

*s*

Gjest Vivviss
Skrevet

Rafael.

Rafel?? Tenker Turltes eller en slesk type med to tuber gelé i håret med en gang.

Skrevet

Ikke-pøbelnavn på r, det var en nøtt! Vrir hjernen - og vips, her er noen navn jeg ikke forbinder med pøbler. Om de er pene, får du selv avgjøre :)

Rein, Rudolf, Robert, Reiulv, Ruben, Richard, Randulf.

Gjest trultemor25
Skrevet

Remi, René, Roar, Roald og Ruben.

;)

Remi er vel pøbelgutt vel.

Gjest Gode norske
Skrevet

Remi er vel pøbelgutt vel.

...Og hvis ikke Ruben og Rene (hvordan får man til den greia over e-en??) er pøbelnavn så er månen en gul ost!!

;)

MVH

Gjest trultemor25
Skrevet

...Og hvis ikke Ruben og Rene (hvordan får man til den greia over e-en??) er pøbelnavn så er månen en gul ost!!

;)

MVH

René så tenker jeg på han sangeren René Andersen, så jeg synes ikke det er pøbelnavn.

Ruben.. kanksje..

é lager man forresten med [Alt Gr] + [knappen til høyre for ?+-knappen] + e. Hvertfall på mitt tastatur.

Skrevet

Robin synes jeg er veldig fint :)

Rufus og Ricky er ellers mye brukt i utlandet...

Skrevet

;)

MVH

Alt Gr + den til høyre for ?.

Gjest trultemor25
Skrevet

Robin synes jeg er veldig fint :)

Rufus og Ricky er ellers mye brukt i utlandet...

Ja, Robin er det ingen som har nevnt tidligere her (ikke ironi). Sønnen til ei tildligere venninne av meg heter det kom jeg på nå. Men jeg føler at det grenser mot pøbelnavn..

Gjest abrahamsen
Skrevet

Rolf, Roy, Rune, Richard, Rudolf. Rune er vel det eneste jeg kunne brukt dersom jeg måtte velge mellom dissa.

Gjest LucySky
Skrevet

Rolf, Roy, Rune, Richard, Rudolf. Rune er vel det eneste jeg kunne brukt dersom jeg måtte velge mellom dissa.

Jeg skjønner ikke hvor dere bor når dere syns så mange navn er "pøbelnavn"?

Ruben og Rafael er morsomme og flotte navn, vanligere i for eksempel Italia enn her, men jeg kjenner faktisk to av Ruben og en Rafael. De to som heter Ruben er en dansk arkitekt og en norsk maler, Rafael er fra Møre og er psykolog.

Richard gikk i klassen min på Nordstrand gymnas for hundre år siden og var advokatsønn.

:)

Skrevet

Rafel?? Tenker Turltes eller en slesk type med to tuber gelé i håret med en gang.

Oi det er sant... Kjipt å være en turtle...

Skrevet

Den gravide har nå bestemt seg for å få jente :-). Får hun gutt "må" hun i følge besteforldrene på farssiden kalle ham noe på R... Det er tradisjon, nemlig!

Gjest -LeneStol
Skrevet

Roy,Roald,Rick,Runar,Reidulf,mange å velge mellom,lykke til!

Gjest trultemor25
Skrevet

Den gravide har nå bestemt seg for å få jente :-). Får hun gutt "må" hun i følge besteforldrene på farssiden kalle ham noe på R... Det er tradisjon, nemlig!

Hva med dobbeltnavn med Robert da? Robert André eller no?

Gjest Gode norske
Skrevet

Alt Gr + den til høyre for ?.

Takk takk. Så lærte jeg noe idag også.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...