Gjest Gode norske Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja, Robin er det ingen som har nevnt tidligere her (ikke ironi). Sønnen til ei tildligere venninne av meg heter det kom jeg på nå. Men jeg føler at det grenser mot pøbelnavn.. Robin grenser ikke til pøbelnavn - Det er laaangt over grensen. Sammen med Remi forøvrig. (nevnt over her) Hva _er_ det egentlig med guttenavn som begynner på R?? 0 Siter
Gjest Lillly Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hva med dobbeltnavn med Robert da? Robert André eller no? André er ille nok i seg selv. Henger man det på et annet navn, blir det bare grusomt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Muslimnavn, grøss. Du har med andre ord ikke vært borti Bibelen noe særlig? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har hørt om noen som heter Rovmund og Rotgaut. Lurer på om de kanskje var brødre tilogmed!? 0 Siter
Yia Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 André er ille nok i seg selv. Henger man det på et annet navn, blir det bare grusomt. Hør hør! 0 Siter
Yia Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Muslimnavn, grøss. Har sjekket, det er hebraisk og betyr "Gud har helbredet". 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg hadde en Richard i klassen min på barneskolen og han var suiuuuper skolelys og nerd. Jeg hadde en ramp på skolen som het det, men håper ikke han var representativ for navnet. 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har hørt om noen som heter Rovmund og Rotgaut. Lurer på om de kanskje var brødre tilogmed!? Høres ut som en anal plage på Gudbrandsdals slang.. Råååååvgævt 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Synes det er uhøffelig av dem å kreve at dere skal finne et navn på R når man vet at R-navn er så belastet men... Tror man må ty til eldre navn her. Hva med Roar, Roald,Ronald Ragnar,Rangvald,Ravn,Rino (sistnevnte er vel litt sært) Tenker og tenker, men finner ikke på flere navn. Kan ikke andre fornavn starte på R da? Eller ha en bindestrek i mellom? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 René så tenker jeg på han sangeren René Andersen, så jeg synes ikke det er pøbelnavn. Ruben.. kanksje.. é lager man forresten med [Alt Gr] + [knappen til høyre for ?+-knappen] + e. Hvertfall på mitt tastatur. Ruben er en ramp... :-) 0 Siter
Yia Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Synes det er uhøffelig av dem å kreve at dere skal finne et navn på R når man vet at R-navn er så belastet men... Tror man må ty til eldre navn her. Hva med Roar, Roald,Ronald Ragnar,Rangvald,Ravn,Rino (sistnevnte er vel litt sært) Tenker og tenker, men finner ikke på flere navn. Kan ikke andre fornavn starte på R da? Eller ha en bindestrek i mellom? Min kjære venninne mener det er slemt å gi bort dobbeltnavn.... Er jeg ikke enig i, men det er nå hennes spira da. 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 R er en belasta bokstav, ja Ragnar og Runar kunne jeg ha levd med, men ellers er det mange tvilsomme navn med R som forbokstav. Merkelige greier. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fikk du Roger? Fint og greit navn synes jeg. Ikke rampenavn vel? 0 Siter
Gjest irima Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du har med andre ord ikke vært borti Bibelen noe særlig? Det er nettopp det jeg har;) 0 Siter
Gjest titter inn i barnas framtid Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fikk du Roger? Fint og greit navn synes jeg. Ikke rampenavn vel? Ruben og Rafael er nydelige navn, navn som bringer lykke. De er absolutt ikke pøbel-navn. Runar er også vakkert, Rolv kan være fint, begge disse er navn man kommer langt med. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det fineste navnet i verden er Ruben. :-) (Og så heter den fineste storebroren i verden det også, da...) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ruben har dessuten fin betydning: Se, en sønn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.