Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 ...Og hvis ikke Ruben og Rene (hvordan får man til den greia over e-en??) er pøbelnavn så er månen en gul ost!! MVH Månen er en gul ost! :-) 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det fineste navnet i verden er Ruben. :-) (Og så heter den fineste storebroren i verden det også, da...) Ja det er vel det eneste R-navnet jeg kunne gått god for. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg skjønner ikke hvor dere bor når dere syns så mange navn er "pøbelnavn"? Ruben og Rafael er morsomme og flotte navn, vanligere i for eksempel Italia enn her, men jeg kjenner faktisk to av Ruben og en Rafael. De to som heter Ruben er en dansk arkitekt og en norsk maler, Rafael er fra Møre og er psykolog. Richard gikk i klassen min på Nordstrand gymnas for hundre år siden og var advokatsønn. SKulle dette svaret være til noen andre? Jeg har ikke sagt noe om pøbelnavn... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Robin grenser ikke til pøbelnavn - Det er laaangt over grensen. Sammen med Remi forøvrig. (nevnt over her) Hva _er_ det egentlig med guttenavn som begynner på R?? De er ikke så pene 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Reinhard og Ronald - de eneste navnene jeg kommer på som ikke har vært nevnt ennå... Ellers synes jeg, som flere andre her, at Ruben og Rafael, eventuelt Ricky (Richard) er de fineste navnene på R. Hilsen 0 Siter
jegge Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Roy,Roald,Rick,Runar,Reidulf,mange å velge mellom,lykke til! har ikke lest alle innlegene jeg da - så vet ikke hvilke navn som er kommet opp. Rune, Roar, Runar, Roger, Ruben, Rikard, Ricard, robert, robben, ronny... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.