Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

...Og hvis ikke Ruben og Rene (hvordan får man til den greia over e-en??) er pøbelnavn så er månen en gul ost!!

;)

MVH

Månen er en gul ost! :-)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Yia

13

• Åsemor

4

• Gemini

2

• Moraki

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest blue cucumber
Skrevet

Det fineste navnet i verden er Ruben. :-) (Og så heter den fineste storebroren i verden det også, da...)

Ja det er vel det eneste R-navnet jeg kunne gått god for.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dere bor når dere syns så mange navn er "pøbelnavn"?

Ruben og Rafael er morsomme og flotte navn, vanligere i for eksempel Italia enn her, men jeg kjenner faktisk to av Ruben og en Rafael. De to som heter Ruben er en dansk arkitekt og en norsk maler, Rafael er fra Møre og er psykolog.

Richard gikk i klassen min på Nordstrand gymnas for hundre år siden og var advokatsønn.

:)

SKulle dette svaret være til noen andre? Jeg har ikke sagt noe om pøbelnavn...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Robin grenser ikke til pøbelnavn - Det er laaangt over grensen.

Sammen med Remi forøvrig. (nevnt over her)

Hva _er_ det egentlig med guttenavn som begynner på R??

De er ikke så pene

Gjest girasol
Skrevet

Reinhard og Ronald - de eneste navnene jeg kommer på som ikke har vært nevnt ennå...

Ellers synes jeg, som flere andre her, at Ruben og Rafael, eventuelt Ricky (Richard) er de fineste navnene på R.

Hilsen

Skrevet

Roy,Roald,Rick,Runar,Reidulf,mange å velge mellom,lykke til!

har ikke lest alle innlegene jeg da - så vet ikke hvilke navn som er kommet opp.

Rune, Roar, Runar, Roger, Ruben, Rikard, Ricard, robert, robben,

ronny...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...