Gå til innhold

NHDcipralmil og blodfortynnende

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En dispril i ny og ne er vel ingen fare, men om du bruker f.eks. albyl-e regelmessig vil det utgjøre en risiko.

Blodet blir enda "tynnere" ved langtidsbruk av div. AD og blodfortynnende. Jeg bruker albyl-e og cipralex. Plages mye med div blåmerker her og der uten å ha slått meg !

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er som svimern skriver, SSRI kombinert med Dispril av og til for smarter og feber er ufarlig.

Det er vist noen svært sjeldene tilfeller hvor SSRI har økt effekten av andre blodfortynnende medisiner. Derfor er dette nevnt som en foriktighetsregel.

An alle tusen pasienter med SSRI som jeg har hatt ansvar for, husker jeg ei som fikk kraftigere og litt lengre mensblødninger da hun brukte SSRI.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...