Gå til innhold

NHD??????

Gjest sliten jeg

Anbefalte innlegg

Gjest sliten jeg

Jeg sliter en del for tiden. Jeg er KJEMPEEEEEE sliten. Har lite krefter. Både fysisk og psykisk.

Sover VELDIG urolig om nettene, og småvåkner flere ganger pr natt (men sovner veldig fort, kanskje etter 3 min). Kan dette ha noe å bety for at jeg er så sliten?

Jeg tenker at det har det, fordi hvis man våkner, betyr det at en sover lett, og da er man ikke i dyp søvn (som man må ha så og så mange timer pr natt). Og når man våkner flere ganger, så kanskje jeg ikke klarer å få den sype søvnen iløpet av natten?ikke vet jeg.

Har trappa ned på Seroqurelen også. Tatt bort 200mg (eller så var det 400mg. Husker ikke). Men kan dette ha noe betydning på at jeg er så trøtt og sliten???

Når jeg er sliten, sånn som nå, så får jeg lett selvmordstanker. Tanker om at jeg er så sliten og lei av å kjempe at jeg bare trenger en pause fra alt. Vil bare forsvinne. Være for meg selv, og slappe av når jeg får behov for det.

Jeg er innlagt vel og merke, og det er jo ikke akkurat noe ferie (men det skal det heller ikke være). Har vært der en mnd, men for tiden så er jeg som sagt sliten og sånn, så jeg har begynt å falle litt tilbake liksom.

Å nå som jeg er sliten, så tenker jeg bare negativ. Livet er ikke verdt å leve, for det er bare slitsomt og gir ikke glede (ingenting/eller få ting interreserer meg. Derfor skulle jeg ønske at jeg kunne ende dette livet, så jeg fikk en endelig hvile. Men samtidig så er jeg jo kjemperedd for å dø (er så ambivalent).

Men uansett, når man er innlagt så skal man jo ikke bli så sliten av alle gjøremålene og alt det obligatoriske, at man blir suicidal av det. Hva mener du om det,NHD?

Jeg mener ikke at jeg ikke skal følge opplegget der, men jeg skulle ønske jeg kunne få slappe av og prøvd å henta meg inn igjen når jeg er så sliten.

Som sagt, blir bare verre av at jeg bare pøser på og pøser på.

Vet ikke hva jeg skal gjør jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221277-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres så avgjort sliten ut, men har du drøftet dine ønsker om å få hvile mer med personalet på avdelingen du er innlagt?

Det er vel viktig at du forteller hvordan du har det og hva du føler. Dersom de ikke har tro på at mer hvile vil hjelpe deg, så kan det være nyttig for deg å høre deres begrunnelse for dette. Det er lettere å motivere seg for å følge et opplegg man er enig i (eller i det minste har forstått) begrunnelsene for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221277-nhd/#findComment-1649583
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...