Gjest kvinnen Skrevet 14. mars 2001 Del Skrevet 14. mars 2001 Jeg skadet albuen for 24 dager siden da jeg datt på snowboard,(skrev et lite innlegg til deg da) vridning, og et fint røntgenbilde. Altså ingen brudd. Jeg var på sykhuset for noe helt annet i noen dager, der jeg fikk sett at røntgenbilde viste et løst fragment i albuen. Jeg prøvde å få en forklaring av dette på sykhuset, men legene på med.avd, henviste bare til kir.avd. og der var det helt umulig å få snakket med noen. Vet du hva det kan bety, sånn hypotetisk, uten å sett noen bilder? Albuen er bedre, men klarer fremdeles ikke å rette den helt ut og bøye den helt tilbake. Dessuten er det smertefullt ved vridninger, men den fungerer. Orker ikke flere legebesøk pga av dette nå (pga mye syk og venter på stor operasjon, synes jeg bruker for mye tid allerede på helsevesenet) Du skrev at jeg burde oppsøke lege etter 14 dg. hvis jeg ikke var helt fin, var det alvorlig ment? hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 15. mars 2001 Del Skrevet 15. mars 2001 Hei. Leit at du ikke føler du får adekvat hjelp. Et løst fragment inne i albueleddet er enten en bruskbit eller en liten benbit (det siste med eller uten brusk). Trolig er det slått av da du skadet deg. Om det fortsetter å gi deg plager bør det fjernes operativt. Men ikke så sjelden gir det lite plager, og da behøver man ikke gjøre noe med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.