Svimern Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Den annsame Han har ikkje stund til å stogge Og ikkje tid til å sjå. Menneske som han møter, Dei ansar han aldri på. Mangt har han rekkje over. Det gjeld um å fara fort. Mykje var det å gjera. Det auka dess meir han fekk gjort. Så lid det til endes med dagen. Han står der, studd over stav Og spør: Kva har livet gitt Og kvar er det vorte av? Slik jaga han gjenom livet Utan å få det fatt. Ei glede sprang etter på vegen Men nådde han aldri att. Jan-Magnus Bruheim 0 Siter
Svimern Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Ble desverre ikke det oppsettet jeg la inn med mellomrom etc 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Den var fin ja, mitt tidligere liv i et nøtteskall dette som du vet. Men har da fått gjort masse.... 0 Siter
Svimern Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Den var fin ja, mitt tidligere liv i et nøtteskall dette som du vet. Men har da fått gjort masse.... ..Ja Synes spesielt avslutningen gir meg frysninger.. Slik jaga han gjennom livet, utan å få det fatt. Ei glede sprang etter på vegen, men nådde han aldri att. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 ..Ja Synes spesielt avslutningen gir meg frysninger.. Slik jaga han gjennom livet, utan å få det fatt. Ei glede sprang etter på vegen, men nådde han aldri att. Men så møtte han sin venn depresjonen, slik at han måtte stoppe og vente på gleden som endelig nådde han att. 0 Siter
Svimern Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Men så møtte han sin venn depresjonen, slik at han måtte stoppe og vente på gleden som endelig nådde han att. he he ja ikke sant ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.