Gå til innhold

Er skikkelig pyse!!!

Anbefalte innlegg

Beygnner på jobb - første dag i morgen - og jeg gruer meg noe helt forferdelig! Ser for meg alt som kan gå galt, og tror det hele kommer til å ende med et skikkelig sammenbrudd og ny innleggelse :-( Hvorfor tenker jeg slik? Jeg er jo så mye bedre enn for to år siden, da alt gikk så galt.

Jeg tror jeg nesten har grodd fast i identiteten som psyk. Tenker at slik som jeg er, er det best at jeg uføretrygder meg og tar det med ro. Men det er jo ikke sant at jeg trives med en slik tilværelse. Jeg trenger utfordringer! Jeg trenger rutine! Jeg trenger å være sammen med normale mennesker, så jeg har noe å orientere meg etter. Legen min sier jeg mangler impulskontroll, og jeg tror han har rett. Jeg har ingen grenser, er et grenseløst menneske der du og jeg smelter sammen. Plaprer om ting jeg ikke burde med mennesker jeg ikke kjenner, og følger alltid det jeg har lyst til i øyeblikket. Hvordan skal dette gå på en jobb?

Nei, jeg er en skikkelig pyse, og gruer meg. Alt kommer sikkert til å gå bra, men jeg tror det ikke før jeg får se det :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221351-er-skikkelig-pyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære du!

Kjenner meg igjen i dette,full av katasrofe tanker og "hjelp alt går galt",og tror ikke noe annet før det motsatte er bevist....

Tenker også "best jeg blir hjemme,klarer ikke,orker ikke.."..osv.

Var en som sa til meg "det kan fort gå godt",og det er jo rett det også,viktig at vi tenker at det kan gå bra,det kan bli en posetiv opplevelse,selv om det virker skummelt....=)

Skryt til deg for at du står på og prøver så godt du kan,og masse lykke til i morgen...=)

Prøv å snu litt på tankene selv om det byr deg imot,det hjelper meg iblandt...=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221351-er-skikkelig-pyse/#findComment-1650249
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...